Mukavasti alkaa olla ilmottautuneita kisoihin saman verran 12h ja 6 h kisassa - sillä erolla ett me seniorit ollaan lähössä 12h kisaan - nuoriso 6h
paria poikkeusta lukuun ottamatta.
Nojapyöräilyn SM-kisat 2015
Re: Nojapyöräilyn SM-kisat 2015
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
- Pastori
- Pistosuojattu sisällöntuottaja
- Viesti:
PW kirjoitti:Mukavasti alkaa olla ilmottautuneita kisoihin saman verran 12h ja 6 h kisassa - sillä erolla ett me seniorit ollaan lähössä 12h kisaan
- nuoriso 6h
Sielläpä on näköjään kinneriosastolla tulossa pientä kisan poikasta - Robert ja Tero yms. ovat siinä kuuden tunnin kisassa. 12 tunnin kisaan jää vaan me pysyvästi jäähdyttelevät papparaiset.
- jviirret
Pastori kirjoitti:12 tunnin kisaan jää vaan me pysyvästi jäähdyttelevät papparaiset.
Mukana mm. Premnas
Ircissä olikin puhetta että lauantaina on SM-kisat sanan perinteisessä merkityksessä ja sunnuntain sitten ne "SM"-kisat
Jukka
Riman ali ja suoraa ohi maalin...
- Pastori
- Viesti:
jviirret kirjoitti:Pastori kirjoitti:12 tunnin kisaan jää vaan me pysyvästi jäähdyttelevät papparaiset.
Mukana mm. Premnas
Ircissä olikin puhetta että lauantaina on SM-kisat sanan perinteisessä merkityksessä ja sunnuntain sitten ne "SM"-kisat
Jukka
Vähän piti yleistää.
- terppa
Pastori kirjoitti:PW kirjoitti:Mukavasti alkaa olla ilmottautuneita kisoihin saman verran 12h ja 6 h kisassa - sillä erolla ett me seniorit ollaan lähössä 12h kisaan
- nuoriso 6h
Sielläpä on näköjään kinneriosastolla tulossa pientä kisan poikasta - Robert ja Tero yms. ovat siinä kuuden tunnin kisassa. 12 tunnin kisaan jää vaan me pysyvästi jäähdyttelevät papparaiset.
Meninki jo vessaan peilin eteen nyyhkyttämään, että näytänkö mä tosiaan niin vanhalta jotta papaksi tituleeraavat
Nojasyklismiä vuodesta 2010
"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
- Pastori
- Viesti:
terppa kirjoitti:Pastori kirjoitti:PW kirjoitti:Mukavasti alkaa olla ilmottautuneita kisoihin saman verran 12h ja 6 h kisassa - sillä erolla ett me seniorit ollaan lähössä 12h kisaan
- nuoriso 6h
Meninki jo vessaan peilin eteen nyyhkyttämään, että näytänkö mä tosiaan niin vanhalta jotta papaksi tituleeraavat
Sä olet fyysisesti nuori, mutta henkisesti vanha ja konservatiivinen. Ihan niinkuin kaikki muutkin nuoret.
-
- Sisällöntuottajakokelas
Pastori kirjoitti:jviirret kirjoitti:Pastori kirjoitti:12 tunnin kisaan jää vaan me pysyvästi jäähdyttelevät papparaiset.
Mukana mm. Premnas
![]()
JukkaVähän piti yleistää.
Kröhm... vahvasti olen minäkin ajatellut 12h:n ajoa......
t. musti (+papparainen)
- Premnas
jviirret kirjoitti:Pastori kirjoitti:12 tunnin kisaan jää vaan me pysyvästi jäähdyttelevät papparaiset.
Mukana mm. Premnas
Jukka
Siis JOS, ehkä, alustavasti ajan sen 12 h . Jos sataa kaatamalla vettä, en aja. No, ehkä mä olen henkisesti vanha papparainen
.
HP Velotechnik Scorpion 2009-, Optima Cheetah 2014-, Charge Cooker maxi 2 2016- ja VeloMotion Sequoia 2017.
Mä en oikeasti tiedä jos 6h on mahdollista. Minulla on suuria jalka/kenkä ongelmia ja kaikki yli 2 tuntia on juuri nyt liian paljon.
Mutta yritän nyt käyttää uusia (vanhoja - mutta kinnerissa uusia) kenkiä, ja se on hieman paremmin.
Tietysti olen lähtöviivalla sunnuntaina ja sitten saan nähdä mitä tapahtuu.
RBack kirjoitti:Mä en oikeasti tiedä jos 6h on mahdollista. Minulla on suuria jalka/kenkä ongelmia ja kaikki yli 2 tuntia on juuri nyt liian paljon.
Mutta yritän nyt käyttää uusia (vanhoja - mutta kinnerissa uusia) kenkiä, ja se on hieman paremmin.
Tietysti olen lähtöviivalla sunnuntaina ja sitten saan nähdä mitä tapahtuu.
Ootko sandaaleja kokeillu?
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Myös klossien siirto niin taakse kuin mahdollista voi auttaa.
- Premnas
Voiko nojapyörän luokkaa muuttaa vielä jälkeenpäin? Tajusin just että mähän laitoin sen boksin takaisin kiinni enkä kyllä tiedä jaksaisiko sitä lähteä irroittamaan.
HP Velotechnik Scorpion 2009-, Optima Cheetah 2014-, Charge Cooker maxi 2 2016- ja VeloMotion Sequoia 2017.
- Wacky
Premnas kirjoitti:Voiko nojapyörän luokkaa muuttaa vielä jälkeenpäin? Tajusin just että mähän laitoin sen boksin takaisin kiinni enkä kyllä tiedä jaksaisiko sitä lähteä irroittamaan.
Veikkaan ettei moinen muutos tuota kauheesti päänvaivaa. Mä ajelin ajarmalan milanilla viime vuonna ja sekin saatiin tuloksissa kalasteltua oikeaan kuskin tulokseksi :mrgeen:
- Richard "Riku" Griffin
Savenmaa Alku (2010 - 2011) Azub Bufo (2011 - 2014) MetaPhrastic.28 (2012 ->) MetaPhat (2013 - 2017) Nopia (2017 - 2019) Specbike Extrim (2017 -> & 2019 ->)
PW kirjoitti:RBack kirjoitti:Mä en oikeasti tiedä jos 6h on mahdollista. Minulla on suuria jalka/kenkä ongelmia ja kaikki yli 2 tuntia on juuri nyt liian paljon.
Tietysti olen lähtöviivalla sunnuntaina ja sitten saan nähdä mitä tapahtuu.Ootko sandaaleja kokeillu?
Tietysti! Ja puukenkiä.
Premnas kirjoitti:Voiko nojapyörän luokkaa muuttaa vielä jälkeenpäin? Tajusin just että mähän laitoin sen boksin takaisin kiinni enkä kyllä tiedä jaksaisiko sitä lähteä irroittamaan.
Nou problem, hoituu tarvittaessa vaikka paikanpäällä.