Vilijami kirjoitti:Voidaan katsella Nokialla tarkemmin yksityiskohtia ja pääset koeajamaankin.
Jaa, oot Nokialle tulossa Hyvä!
Jukka
Vilijami kirjoitti:Voidaan katsella Nokialla tarkemmin yksityiskohtia ja pääset koeajamaankin.
Jaa, oot Nokialle tulossa Hyvä!
Jukka
Riman ali ja suoraa ohi maalin...
Onnea Viljami edistyksestä. Tiedän pilvillä kävelemisen tunteen monista vammoista vaihtelevasti parantuneena. Kaikki edistyminen on tervetullutta. Baby steps...
jviirret kirjoitti:Vilijami kirjoitti:Voidaan katsella Nokialla tarkemmin yksityiskohtia ja pääset koeajamaankin.
Jaa, oot Nokialle tulossa
Hyvä!
Jukka
Hieno homma. Siitähän sai säädettyy keskiön etäisyyttä - pikasäätö siis Jukalle ja mulle. Tai no. Enhän mä tiedä miten pitkä sä olitkaan
Tuo mulle ne palikat mukana.
Oonkohan mä vähän liiaan herkkä innostumaan näissä pyöränrakennusjutuissa?
Pastori kirjoitti:Oonkohan mä vähän liiaan herkkä innostumaan näissä pyöränrakennusjutuissa?
Kesken olevista projekteista päätellen kyllä Mites pyyttoni? Kaikkea tarttis kyllä kokeilla ennenkuin tietää mikä on itselle paras
jooseha kirjoitti:Pastori kirjoitti:Oonkohan mä vähän liiaan herkkä innostumaan näissä pyöränrakennusjutuissa?
Kesken olevista projekteista päätellen kyllä
Mites pyyttoni? Kaikkea tarttis kyllä kokeilla ennenkuin tietää mikä on itselle paras
Tähän vastaan vaikka on vähän OT:
EDIT: sitten se Flevotrike. Jos sen saisi vuodelle 2017 kesäksi.
EDIT: Missäs oli listalta se MBB? Unohtui ihan. Sitä olen kyllä lenkeillä suunnitellut. Ensi vuoden kisakone? Kuka näistä tietää on on niin tuulella käypä jätkä.
Pastori kirjoitti:Siitähän sai säädettyy keskiön etäisyyttä - pikasäätö siis Jukalle ja mulle. Tai no. Enhän mä tiedä miten pitkä sä olitkaan
Tuo mulle ne palikat mukana.
Otan palikat mukaan.
Pituutta on mulla 174cm, jos polkimia siirtää vielä eteenpäin, niin ison pään vaihteita jää sitten puuttumaan, mutta haittaako se?
jviirret kirjoitti:Jaa, oot Nokialle tulossa
Hyvä!
Joo, mutta en kisailemaan turistiksi vaan ja voishan sitä jotain talkooapunakin olla jos on tarvis?
"Leiriytymiseen käytettävä Flevo -kolmipyörä
Tämän Flevo-Camper:in (eli Flevo -leiripyörän) opintojensa lopputyönä muotoili Ariella Bijl. Runkoon liitettävä joustava putki toimii telttakeppinä, pitää koko teltan pystyssä.
Koko teltan saa pakattua kolmipyörän tavaratilaan.
Kahdella näitä kolmipyöriä hän ja hänen poikaystävänsä Bart matkustivat vuonna 2000 Los Angelesista New Yorkiin: 5117,2 km; 2 kuukaudessa." Sopinee Pastori matkailuun
Rasvanipat jäi alunperin laittamatta kallistusniveleen. Eilisellä lenkillä siitä alkoi kuulua ikävää kirskuntaa ja takerteli pahasti. Laitoin nipat ja puhdistin nivelen pinnat. Vähän oli jo ehtinyt kulumajälkeä tulla, voitelemalla alkoi kuitenkin liikkumaan herkästi. Kallistuksen keskitysjousetkin jätin pois, kun nivelestä tuli niin herkkäliikkeinen.
Tulee kapeaankin flevoon yllättävän iso matkatavaratila. 50 litran urheilukassi menee heilahtamalla kyytiin.
Täyspakkausmarssivarustuksen sommittelua. Heijastimet paransivat ulkonäköä.
Pistä jotku lokasuojan tumpit. Vaikka kuinka kuivalla ajaa niin hiekkaa ja soraa lentää muuten kyytiin
Jukka
Riman ali ja suoraa ohi maalin...
jviirret kirjoitti:Pistä jotku lokasuojan tumpit. Vaikka kuinka kuivalla ajaa niin hiekkaa ja soraa lentää muuten kyytiin
Jukka
Huomasin, kun kävin koeajolla!
No nyt on lokasuojatkin. Valitettavasti ne pilaavat ulkonäön aina ja kaikissa ajoneuvoissa.
Ei ne tässä ainakaan pilaa
Kunnon tavarapyöräkin siitä tuli.
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.