Kohdassa 4.30 kaverilla on oikein vanhan kansan pussihousut!
Hyvän tuulen ketju
- irakas
- Pistosuojattu sisällöntuottaja
Re: Hyvän tuulen ketju
Sakari
You were born an original.
Don´t die a copy!
John Mason
http://www.flickr.com/photos/saholm/ ja http://www.flickr.com/photos/15504224@N07/ SH26
- jviirret
irakas kirjoitti:Kohdassa 4.30 kaverilla on oikein vanhan kansan pussihousut!
Jep, muutenkin hyvä kun nuo perinnetyöesittelijät ovat pukeutuneetkin perinteisesti. Ei näytä kovin turvalliselta, mutta eipä tuolla kukaan ole koskaan vakavemmin loukkaantunut.
Työnäytöksiä on toki paljon muitakin, kankaan kutomista, pitsin nypläystä yms. "naisellista" koneiden lisäksi. Kannattaa kerrain eläissään käydä jos täällä päin ko. ajankohtana liikkuu.
Jukka
Riman ali ja suoraa ohi maalin...
Ihmeellisen paljon porukkaa Hämeenlinnan kaduilla(http://www.acdcfinland.fi) ...
-Janne-
Heijaa heijaa heijaa kerho ...
Eilen lapset pääsivät ajamaan deltalla noin 3km:n matkan. Toinen toisella puolella penkkiä ja teinen toisella. Heillä oli kivaa vaikka isi pitikin ääntä takana työntäessään ajolinjosta.
(Toinen ketjupyörä hajosi ja tipahti tielle -> ketjut löysällä -> ei voi polkea -> minulle muutama ärräpää mielessä ja sitten hiki yhdistelmää työntäen mäkien päälle)
Nokiallakin vaivannut akillesjännevaiva alkaa olla sen verran selätetty että kinttu kestää normaalia kevyttä lenkkeilyä. Ajoin just 25km lenkin eikä mitään oireita \o/
Pitää nyt kuitenkin koittaa ottaa vielä rauhallisesti, työmatkapyöräily taitaa olla pannassa tältä vuodelta...
Markus Heikkilä - Pyörät: Specbike Technics Comfort tadpole trike / DFXL kinneri / Tern Link D7i taittopyörä / vm -74 Peltirunko-Jopo
Pystypyörällä kilometrikisassa 6000km täyteen keskiviikkona 5.8
ja koko vuonna 10000km täyteen lauantaina 8.8
ilahduttaa vaikka työkaverit eivät ymmärrä
Ei paha, onnea! Alle tonnilla ryydyttää terveysvaje, joten naama vihertää. Sattuu ja ei liene älykästä riskejä ottaa urheilemalla, kun pitäisi videoida SM kisat päälajistani viikonloppuna. Olen kipeänä vieläkin lauantain pyörätyömatkayhdistelmästä
Foorumia selailin olohuoneessa - silmäkulmasta vilahti ihan ku joku pieni olis menny eteisestä keittiöön - hiiri? Näytti isommalta - keittiössä harakka, ehkä poikanen törmäilee ikkunaan. Koitan sulkea ovia ettei lennä joka huoneeseen. No olkkariin se löys kuitenkin - ja taas törmäs aika pahasti ikkunaan - nököttää tuol nurkassa. Laitoin verhot eteen, ulko-ovi olis auki - sen kun taapertas taakasin sinne mistä tulikin. Tarttee koittaa saako sen käsiin ja kannettua ulos. Kuistilta joutuu monesti pikkulintuja noukkimaan.
Tiedä tuliko täst nyt hyvä mieli, varsinkaan harakalle.
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
- Pastori
- Viesti:
Jorin mallinen aurinkosuoja.
-
Pastori kirjoitti:Jorin mallinen aurinkosuoja.
Jaa, iso ja pullea.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
Pojan tyttö vajaa 5v oppi tänään ajamaan ilman apupyöriä Ukki opettelee samaan aikaan pyyttonilla ajoa
Muutenkin tytölle suuri päivä kun korviin tehtiin reijät - kivulias myös mutt kaatuessa polveen tullu rupi sattu enempi ko korvien reijitys. Mie en taida uskaltaa korvisreikiä ottaa
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
- Pastori
- Viesti:
Tultiin kuviskoulusta. Tyttö kickbikella ja mä kuudeella. Puolimatkassa kävimme tämän keskustelun.
Tytär: Isi. Mä haluun nojapyörän.
Isi: Hyvä. Mä voin tehdä sulle.
Tästä se projekti sitten lähti.
Pastori kirjoitti:Tultiin kuviskoulusta. Tyttö kickbikella ja mä kuudeella. Puolimatkassa kävimme tämän keskustelun.
Isi: Hyvä. Mä voin tehdä sulle.Tästä se projekti sitten lähti.
Mihinkäs ne omenat puusta putois ellei ihan viereen...
Nojapyöräilyä jo vuodesta 2015
Töiden jälkeen pyyhin hämähäkin seitit sukellusvarusteista ja kävin pulikoimassa 70 minuuttia.
Kaukajärvestä kävin ekaa kertaa upealla kohteella, eli n. 6 metriä korkea ja 50 metriä pitkä kallio.
Sitä räpylöitiin edestakas useampi kerta. Paljon rapuja, vaaksan mittaisia haukia pari, ja yksi isompi hauki.
Muutaman sentin mittaisia särkiä (tai vastaavia) oli sellainen parin sadan parvi.
Seuraavalla kerralla täytyy pullot täyttää piripintaan niin voi parin tunnin keikan heittää.
Ei yhtään harmita ettei tänään tullut pyöräiltyä yhtään.
- Henri -
Pyörinä omasta päästä muokatut Sascha -» Sascha Evo ->> Sascha eVo (sähkö), LSL ja PYSTY pyörä -» Nopsilla
- jviirret
Pastori kirjoitti:Tultiin kuviskoulusta. Tyttö kickbikella ja mä kuudeella. Puolimatkassa kävimme tämän keskustelun.
Isi: Hyvä. Mä voin tehdä sulle.Tästä se projekti sitten lähti.
Minkälainen pyörä on tulossa?
Jukka
Riman ali ja suoraa ohi maalin...