Myyty: ZOX 20Z Trike

Nojapyörien kauppapaikka.
Nojailija
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 594
Liittynyt: 30 Heinä 2010, 19:58
Paikkakunta: Kaarina

Myyty: ZOX 20Z Trike

Viesti Kirjoittaja Nojailija »

Myydään ZOX 20Z trike. Etupyörä vetää, takana tuplapyörät, eli delta-trike on kyseessä.

Pyörä on vanhaa etuvetoista ZOX mallia, takaosaa vaihtamalla siitä saa kaksipyöräisen. On käytetyn näköinen, runko on uudelleenmaalattu. Koko voimansiirto on sata km vanha, eli eturatas, 9-vaihteinen pakka, ketju, vaihde, tangonpäävaihdin ja vaijerit ovat uusia. kammet ovat 150mm:ksi lyhennetyt, shimanon MB lukkopolkimet. Renkaina Shcwalbe marathon plus 47mm. Satula hiilikuitu/kevlari.

Hintapyynto €650. Kaupan päälle saat takaosan jolla pyörästä saa 2-pyöräisen lowracerin.

Pelkästään uuden rungon hinta olisi €1800 (http://www.zoxbikes.com/zox-20/zox-20-z-frame/)

Pyörä löytyy koeajettavaksi pääkaupunki- tai Turun seudulta

ZOXin ja myyjän tavoittaa 045-858 1442

edit. 30.08 - hintaa alennettu

Liitteet
ZOX_1.jpg
ZOX_2.jpg
ZOX_3.jpg
ZOX_2pyör_taka.jpg
Viimeksi muokannut Nojailija, 06 Loka 2015, 15:30. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Avatar
irakas
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 3850
Liittynyt: 26 Touko 2008, 17:19
Paikkakunta: Vaajakoski

Re: M: ZOX 20Z Trike

Viesti Kirjoittaja irakas »

Millainen on ajaa? Kaatuuko kovempivauhtisessa kurvissa?

Sakari
You were born an original.
Don´t die a copy!
John Mason

http://www.flickr.com/photos/saholm/ ja http://www.flickr.com/photos/15504224@N07/ SH26

Nojailija
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 594
Liittynyt: 30 Heinä 2010, 19:58
Paikkakunta: Kaarina

Re: M: ZOX 20Z Trike

Viesti Kirjoittaja Nojailija »

Pyörä on trikemäinen ajaa, rauhalliseen kaupunkiajoon sopiva. olen satula pitänyt pystyssä, noin 40 asteen kulmassa.

kaatumaan en ole tätä saanut :D Malli jopa voitti joskus trikeille pidettyjä mutkaisen radan kisoja Spezissä

Avatar
PW
KOM
Viestit: 17765
Liittynyt: 09 Touko 2009, 21:22
Paikkakunta: Imatra

Re: M: ZOX 20Z Trike

Viesti Kirjoittaja PW »

Kompaktin näkönen pyörä. Miekin luulin ett herkästi nostas takarengasta mutkassa - omasta kokemuksesta mutta onko sen verran leveempi - eli minkä levyinen takapää?

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

Avatar
jviirret
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 12381
Liittynyt: 27 Elo 2006, 10:25
Paikkakunta: Raahe

Re: M: ZOX 20Z Trike

Viesti Kirjoittaja jviirret »

Kun takarenkaat ovat noin edessä ei varmaankaan ole herkimmästä päästä kaatumaan. Ihmisen painopiste on navan kohdalla ja tässä pyörässä se tulee renkaiden maakosketuskohdan muodostaman kolmion keskelle.
Eteen siirretyt takarenkaat taas siirtävät painopistettä enemmän takarenkaiden päälle ja tämä heikentää vetävän eturenkaan pitoa, kaikkea ei voi saada :(

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

Nojailija
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 594
Liittynyt: 30 Heinä 2010, 19:58
Paikkakunta: Kaarina

Re: M: ZOX 20Z Trike

Viesti Kirjoittaja Nojailija »

kävin mittaamassa ZOXin, raideleveys takana on noin 82cm ja akseliväli noin 75cm. Painopiste lienee suurinpiirtein satulan ruuvien kohdall, lähempänä taka- kuin etupyöriä.

ai niin, unohtu mainostaa, tässä trikessä on takana tärinänpoistosysteemi kovakumisella tyynyllä toteutettu. joku voisi kutsua sitä takajousitukseksi, mutta se joustaa vain sentin.

Liitteet
ZOX_alta.jpg
Nojailija
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 594
Liittynyt: 30 Heinä 2010, 19:58
Paikkakunta: Kaarina

Re: M: ZOX 20Z Trike

Viesti Kirjoittaja Nojailija »

vähäisen kysynnän vuoksi hintaa alennettu €650:n. :mrgreen:

Avatar
Vilijami
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7072
Liittynyt: 27 Maalis 2014, 09:19
Paikkakunta: Oulu

Re: M: ZOX 20Z Trike

Viesti Kirjoittaja Vilijami »

Miten tapahtuu pituuden säätö kuskin mukaan? Onko tämä siis aito tehdastekoinen ZOX? Etupuomi on suora niissä kuvissa mitä löysin?
Sopisko tämä kinneriaihioksi?

Avatar
Nebulus
Sisällöntuottaja
Viestit: 1051
Liittynyt: 10 Syys 2007, 19:40
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Re: M: ZOX 20Z Trike

Viesti Kirjoittaja Nebulus »

Vaihdatko päittäin mun flevooni?

http://nojapyorafoorumi.fi/viewtopic.php?f=4&t=4381

Alligt Kruiser - Actionbent Trike - Optima Baron - Rainbow Lyra - Flevobike - Zox lowracer - Nazca Paseo - Arcus velomobiili

Nojailija
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 594
Liittynyt: 30 Heinä 2010, 19:58
Paikkakunta: Kaarina

Re: M: ZOX 20Z Trike

Viesti Kirjoittaja Nojailija »

Vilijami kirjoitti:

Miten tapahtuu pituuden säätö kuskin mukaan? Onko tämä siis aito tehdastekoinen ZOX? Etupuomi on suora niissä kuvissa mitä löysin?
Sopisko tämä kinneriaihioksi?

Joo, on tämä aito tehdas ZOX. mutta etupuomia on käännetty itse alaspäin noin 8 cm. Tämä siksi että alkuperäisessä oli noin 25 cm ero satula-keksiö, jolloin satulakulmaa ei voinut nostaa korkealle lonkkakulma kasvamatta liian isoksi. möys näkyys ja katettavuus parani kun kekiötä alensin.

Käy kinneriaihioksi. Minulla itse asiassa on ollut tässä pyörässä hiilikuitunen M5 etukoppa + vaahtosivut aikoinaan. pitäsi ottaa kuvat etukopa päällä niin selviää paremmin. Myyn sen etukopankin jos joku haluaa.

Nojailija
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 594
Liittynyt: 30 Heinä 2010, 19:58
Paikkakunta: Kaarina

Re: M: ZOX 20Z Trike

Viesti Kirjoittaja Nojailija »

[quote="Nebulus"]Vaihdatko päittäin mun flevooni?
/quote]

Milenkiintoinen pyörä sinullakin :) mutta vaihdolle sanon ei, tilat on täynnä ja putsaan nurkkia pyöristä (mulla on noin 9 pyörää)

Avatar
Vilijami
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7072
Liittynyt: 27 Maalis 2014, 09:19
Paikkakunta: Oulu

Re: M: ZOX 20Z Trike

Viesti Kirjoittaja Vilijami »

Ota ihmeessä kuva kopan kans!
Itse olin juuri ryhtymässä rakentamaan kyseisen kaltaista peliä kattamismielessä, mutta tässähän se ois valmiina :D

Nojailija
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 594
Liittynyt: 30 Heinä 2010, 19:58
Paikkakunta: Kaarina

Re: M: ZOX 20Z Trike

Viesti Kirjoittaja Nojailija »

Vilijami kirjoitti:

Ota ihmeessä kuva kopan kans!
Itse olin juuri ryhtymässä rakentamaan kyseisen kaltaista peliä kattamismielessä, mutta tässähän se ois valmiina :D

Mää fiksaan kopan pyörän päälle niin saatte kuvia, menee perjantaiksi kun olen näillä työkeikoillani. hain netistä kuvan, se on tuo etupään hiilikuitukoppa tuosta kuvasta, sivuja siinä ei ole. sen sisään mahtuu polkemaan ainakin165mm kammilla 43 kokoa kenkällä, 150mm kamilla tod.näk pari numeroa isompikin mulla ei ehkä hirvijalkaisten 45+ koot.

Liitteet
etukoppa.jpg
Nojailija
Treenaileva sisällöntuottaja
Viestit: 594
Liittynyt: 30 Heinä 2010, 19:58
Paikkakunta: Kaarina

Re: M: ZOX 20Z Trike

Viesti Kirjoittaja Nojailija »

tässä kuvia M5 etukopan kanssa, sille on valmiit kiinnikkeet rungossa. Sopii katettavaksi sivuista kankalla, makuualustalla, tms :D

Liitteet
ZOX_koppa 1.jpg
ZOX_koppa_2.jpg
ZOX_koppa 3.jpg
Avatar
Vilijami
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viestit: 7072
Liittynyt: 27 Maalis 2014, 09:19
Paikkakunta: Oulu

Re: M: ZOX 20Z Trike

Viesti Kirjoittaja Vilijami »

Minkä hintaisena pidät zoxia + koppaa?
Kuinka leveä koppa on? Mietin vaan että mahtuisiko pedaalinlevittimet olemaan paikoillaan?

Vastaa Viestiin