Säätämistä riippumatossa riittää. Hyvin pitää toimintatavat ja välineet hioa kohdilleen, että siitä saa sujuvaa. Ja opetella solmuja, jotka saa helposti auki. Piti sitä vappuna kokeilla taas. Pari tuntia yhtenä yönä ja päiväköllötelynä testaiilin. Nyt on aluspeitto, joten kylmä ei ollut noin +5 asteen yönä. Hyvä asento on vaan vielä löytämättä. Olen kylkinukkuja. Riippumatto on DD Hammock frontline. Pohjakangas on mukavampi kuin Travelissa (hengittämätön, vesitiivis). Sivukuvaa en jaksanut nyt kamerasta kaivaa.
Pieneen pään kohotukseen olen tottunut, kun on kiilapatja petarin alla. Eka kokeilu tuntui siltä, että jalat on liian ylhäällä päähän nähden, vaikka asennus oli tarpeeksi samalla korkeudella. Iskias lopuksi ilmoitteli ja sateen ropina valvotti, joten meniin mökkiin nukkumaan. Toisella kerralla pudotin jalkojen päätä alas päin, joka tuntui parantavan tilannetta. Erittäin mukava riippari on makoilla, mutta nukkuminen ei ole vielä oikein onnistunut. Myöskin päädyn keskiryppy tuntuu välillä painavan jalkoihin sivuttain nukkuessa. Oikeiden säätöjen hakeminen ottanee aikansa. Luultavasti myös luonnossa nukkuminen vaatii tottumista. Vaikka olen tällainen 170cm lyhyt, ihmettelen miten tuonne pidempi mahtuu.

- Riippumatosta sisältä jalkojen pääty 800.jpg (224.44 KiB) Katsottu 16666 kertaa