Matkustelu on taas hetkeksi ohi ja pitkien unien ja muun pakollisen elämän jälkeen ehdin tänään pultata tuon maalatun ja lakatun katteen keulalle ja käydä sitä kokeilemassa. Vaati kolme lähtöä, kun pultteja tippui matkalle sinne ja tänne jo kotikylässä
- pikainen korkeussäätöön tekemäni systeemi ei oikein kestänyt tärinässä kasassa, kuvia alla. Mutta. Sää oli tyyni ja vertailuaika Strava segmentiltä puhuu vahvasti katteen toimimisen puolesta. Oma personal record, keskari 52.9 kmh ja segmentillä sijalle 4 / 1541.
Jos tulosten katselussa ei tullut isoja virheitä, niin tuolla segmentillä trikellä (- 3%, 1.6 km)
- paras aika ilman etukiekkojen pinnasuojia, siis au naturel: 46.4 kmh
- pinnasuojien kanssa: 49.1 kmh
- ja nyt etukatteella, mutta ilman pinnasuojia: 52.9 kmh
Koko totuus ei tuossa kyllä ole, koska ajoasentoakin on välissä tuunattu.
Ajossa oli kuitenkin selkeä havainto, että pykälää isommalla vaihteella mennään, alkumatkan loivasti nousevalla tasaisellakin pikkurieska edessä loppui kesken, jota en muista tapahtuneen tällä trikellä koskaan.
Sitten niitä kuvituksia.
Bling bling.

Iloinen järjen jättiläinen pysyy hyvin katteen suojassa
Kuva on otettu telenä, joten vastannee ihmissilmän näkemää kuvaa perpektiiviltään. Kenkä on alimmassa asennossaan, kantapää vähän pilkottaa katteen alta.

Sivukuvassa polvi ylimmässä asennossa. Katteen korkeussäätö keskiasennossa.

Se ongelmia aiheuttanut korkeussäätösävellys. Pultti, jolla vaakaputki liittyy U-säätölattaan löystyi.

Alakiinnike.

Sivukuva ilman kuskia.
