Käytettyjä Stradoja olen yrittänyt etsiä, mutta enempi tuntuu olevan esim. Questeja tarjolla.
Noista miinuslistoista en oikein osaa tämänhetkisessä tilanteessa harmitella muuta kuin säilytystilan puutetta
. Omilla reiteillä ei ole kuin harvakseltaan häiritseviä kanttareita, eikä kinnerin ajaminen työmatkalla tuottanut tuskaa. Toisaalta tuskin enää menisin kinnerillä esim. Turun ratapihankadun pyörätielle (aivan liian kapea ja kulmikas). Ei mahdoton kinnerille, jos ei muuta liikennettä, mut siinähän se just onkin kun sitä on. Äänekkyys ei mua kokeilussa haitannut. Sosiaalisuus nyt on muutenkin vähän hävinnyt koska pystärikuskien kanssa eteneminen on ihan erilaista lenkeillä ja yleensä käyn muutenkin vaan yksin ajelemassa. Rikkoontumisriski toki ilmeinen ja harmillinen. Toisaalta mietin kyllä että mitäs sitten kun pitäs miehen kanssa lähteä retkelle ja sillä ei oo kinneriä, höh.
Raha oli aiemmin este ja on toki vielä edelleen, mutta meinaan kyllä säästää ainakin varuiksi kinnerirahastoon. Enhän tiedä millä kannalla olen esim. vuoden päästä, mutta eipä siitä säästämisestä haittaakaan ole
.
No mut kiva kun ainakin yrititte
.