Syväri kirjoitti:Kaikki putkien sovitukset keskirunkoon tehty, nyt vaan täppäillään kaikki 5kpl kasaan. Hidasta on kun 4-5 tuntia viikossa ehtii tehdä..
Sellasta pohdin tuossa, että vaatisiko jotain muutoksia runkoon jos tekisi yhteen näistä trike perän? Laakeriväli on aika leveä, 150mm eli sen puolesta luulisin että toimii. Toimiiko jousitus yhdellä iskarilla vai vaatiiko tuollainen delta erillisjousituksen, että on mukava ajaa? Mitäs jos käyttäis puolijäykkää rakennetta kuten vaikka mopoauton taka akselissa?
Voimansiirtopuoli vaatisi vähän enemmän väkertämistä, yhdellä ketjulla tarvitsisi laakeroidun akselin taakse ja spesiaali osia, väliakseli voisi olla toinen ratkaisu mutta ongelmansa siinäkin..Sitten vois sen kolmipyörän vaikka kattaa tuolla suksiboksi muotilla
Ei tarvinne erillisjousitusta, sehän vain lisää kaatumisherkkyyttä. On hieman korkea kolmipyöräksi, 20" pyörillä madaltuisi sen 50 milliä. Väliakselissa on minusta järkeä vain jos käytetään vaihdenapaa tai tehdään kaksipyöräveto.
Tuollaisia on iibeissä: http://www.ebay.com/bhp/bicycle-trike-conversion-kit