Nojapyöräilypaita tilaus!

Onko mielessäsi nojapyöriin tai nojapyöräilyyn liittyvä kysymys? Haluatko kertoa kokemuksistasi? Kirjoita tänne ja saat varmasti vastauksia.
R.reipas
Viestit: 98
Liittynyt: 27 Marras 2006, 21:47
Paikkakunta: Espoo

Re: Nojapyöräilypaita tilaus!

Viesti Kirjoittaja R.reipas »

Mulla on m kokoinen paita pukeminen on melko tiukkaa mutta päällä se on melko väljä sekun ei jousta juur ilainkaan. Ai niin olen 174 cm ja 66 kg.Huomen aamulla olis tarkoius lähteä kylvettämään uutta paitaa hiessä kotikulmien maanteillä. Sit mä ratkoin senturhan rintataskun pois se oli musta ruma ja tarpeeton.

Risto
reippaasti rekkulilla

Avatar
ajou
Sisällöntuottaja
Viestit: 1511
Liittynyt: 26 Marras 2006, 20:24
Paikkakunta: Espoo - Järvenperä

Re: Nojapyöräilypaita tilaus!

Viesti Kirjoittaja ajou »

R.reipas kirjoitti:

Mulla on m kokoinen paita pukeminen on melko tiukkaa mutta päällä se on melko väljä sekun ei jousta juur ilainkaan. Ai niin olen 174 cm ja 66 kg. Sit mä ratkoin senturhan rintataskun pois se oli musta ruma ja tarpeeton.

Tuosta kankaasta olen samaa mieltä, saisi olla joustavampaa materiaalia, tuon S-paidan päälle pukeminen on tosiaan hankalaa ja juuri siksi haluan vaihtaa M-kokoon.

Terveisin Artsi
Arto Joutsimäki
050-4655 657
Jouta Quad (Arcus III)

R.reipas
Viestit: 98
Liittynyt: 27 Marras 2006, 21:47
Paikkakunta: Espoo

Re: Nojapyöräilypaita tilaus!

Viesti Kirjoittaja R.reipas »

No joo uudessa paidass on ajettu se ensi satanen mukavaa kyytiä eikä tarvinnu palella tai kylpeä hiessä paita toimi odotusten mukaisesti eivät edes känny ja lompakko paidan taskuissa tuntuneet hiostavilta.

Risto
reippaasti rekkulilla

Avatar
lowrides
Site Admin
Viestit: 592
Liittynyt: 22 Elo 2007, 21:26
Paikkakunta: Lontoo

Re: Nojapyöräilypaita tilaus!

Viesti Kirjoittaja lowrides »

Kiitos palautteesta!

Hyviä huomioita olette tehneet. Kankaaseen tuskin voidaan vaikuttaa, mutta kokojen kanssa toivottavasti opitaan pelaamaan. Pitempää vetoketjua voisi toki yrittää paitaan saada - sehän helpottaisi pukemista huomattavasti.

Avatar
Hopea
Sisällöntuottaja
Viestit: 1087
Liittynyt: 20 Loka 2006, 09:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nojapyöräilypaita tilaus!

Viesti Kirjoittaja Hopea »

Kävinpä illalla Järvenpäässä. +25, kohtalainen sivutuuli, yksin ajaessa tietysti piti melkein kohtuullista vauhtia... Puh puh!(70 km, 2 h 50) Jotenkin pari viikkoa sitten sama lenkki tuntui tosi paljon kevyemmältä kun oli seuraa edes 2/3 matkasta.

Juu, paita ei juuri jousta. L on mulle ihan sopiva, olen 178 cm ja noin 77 kg. Pukeminen vähänkään kostealle iholle tekee tosi tiukkaa ja pois sitä ei saa kuin vetämällä nurin. Muuten mukava ja laadukkaasti tehty. Rintatasku on sen verran sivussa, että se menee vähän kainaloon jo. Olen antanut sen kuitenkin olla, eipä tuo haittaa. Jos vaikka joskus tarvisi pitää silmälaseja tms. siinä.

Sinner Demon 2026 2006-> Savenmaa Alku 2009-2012 HP Velotechnik Gekko FX 2012->

Vastaa Viestiin