vph kirjoitti:.
- Ilmoittautumisessa käytettävä sähköpostiosoite on vähäsen huono. Jopa suomenkieliselle kinneri on sana, jota ei juuri tunneta ja siitä tehty väännös kinneristi kuulostaa jo melkein pelottavalta. Vierasmaalaiselle osoite on ihan käsittämätöntä mongerrusta. Esimerkiksi joku rrf.fi()gmail.com tyylinen osoite olisi parempi ja vakavahenkisempi.
Vai että ihan melkein pelottava... täytyyhän sen sitten olla totta kun se ihan internetissä lukee 
Mut kauhian hämmästyny olen, ihan ko klapil päähä lyöty
Vaan näkisitpä itse kinnerin. Vast'ikään muuan lakia kunnioitava kansalainen ajoi kaikessa rauhassa pitkin Pohjanmaata Nissanillaan ja näki kinnerin ja joutui semmoisen primitiivireaktion valtaan, että oksat pois 
Mutta sellaista se on kaiken uuden kanssa... uudissanahan kinneri lienee kun vasta 50-luvulta se on ollut käytössä ja varmaan nojapyöräfoorumin lukijoillekin tästä johtuen ihan täyttä hepreaa. Mutta kun rimpauttaa kielitoimiston palvelevaan puhelimeen niin saa selville, että kinneristi saattaa olla sen kinnerin kuljettaja...
Kun kisatkin on sellaiset pienimuotoiset ja lämminhenkiset, joita kourallinen ihmisiä järjestelee ilman sen suurempia paineita niin lienee ihan sama vaikka muuan kinneristi hoitaa ilmoittautumiset oman postinsa kautta. Jos joltakulta jää osallistuminen sähköpostiosoitteesta kiinni niin se on voi voi, ei sieltä kumminkaan mitään hyppykuppaa saa vastausviestissä 
Jotain aatoksia mitä on herännyt: jos on tarkoitus tehdä vakavasti vakavamieliset kisat niin kyllä mieluummin valitsen kinneröinnin Lapissa... Sopiva kotikutoisuus ja letkeät ihmiset on olleet tämän tapahtuman suola.
Mä antaisin ääneni sille, että pystärillä voisi osallistua kaikkiin matkoihin ja siitä fillarifoorumilla kannattaa "mainostaa" mutta joukkuekisaamiselle en lämpene kun mun mielestä noiden 6h ja 12h matkojen pointti on nimenomaan siinä omassa, pitkäkestoisessa suorituksessa joka tietynlaista sinniä kysyy, ja pystärillä vahvaa persettä 
Nojasyklismiä vuodesta 2010
"Nojapyöräily on parasta mitä voi tehdä housut jalassa mutta kinnerillä voi ajaa myös ilman housuja"
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.