Jos mennään ei-tehosarjassa, tulen mukaan. Vaikka mökkiremontti ja... Työpaikan joukkueessa tuli oltua niin monta kertaa, että se saa pärjätä ilman minua. Tosin siellä olisin nostamassa keskiarvoa. Nyt on tullut sellaista ihan vähän yli vuosiluvun verran kesäkisan aikana.
Kilometrikisa 2016
Re: Kilometrikisa 2016
Sinner Demon 2026 2006-> Savenmaa Alku 2009-2012 HP Velotechnik Gekko FX 2012->
Hopea kirjoitti:Jos mennään ei-tehosarjassa, tulen mukaan. Vaikka mökkiremontti ja... Työpaikan joukkueessa tuli oltua niin monta kertaa, että se saa pärjätä ilman minua. Tosin siellä olisin nostamassa keskiarvoa. Nyt on tullut sellaista ihan vähän yli vuosiluvun verran kesäkisan aikana.
Nousujohteinen kehitys väkisinkin
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Hopea kirjoitti:Jos mennään ei-tehosarjassa, tulen mukaan. Vaikka mökkiremontti ja... Työpaikan joukkueessa tuli oltua niin monta kertaa, että se saa pärjätä ilman minua. Tosin siellä olisin nostamassa keskiarvoa. Nyt on tullut sellaista ihan vähän yli vuosiluvun verran kesäkisan aikana.
Onhan toi nyt n. 4 kertaa enemmän kuin mulla hei.
Mukana keskiarvoja laskemassa minäkin.
- Henri -
Pyörinä omasta päästä muokatut Sascha -» Sascha Evo ->> Sascha eVo (sähkö), LSL ja PYSTY pyörä -» Nopsilla
Jonkun on pakko olla siellä listan loppupäässäkin.
Sinner Demon 2026 2006-> Savenmaa Alku 2009-2012 HP Velotechnik Gekko FX 2012->
Hep! Toivottavasti kaikki saadaan hereille ,jos ei muuten niin yv:llä!
Ilmoittautukaa immeiset!
- mhelander
- Pistosuojattu sisällöntuottaja
mhelander kirjoitti:Haluuko joku muu kapteeniksi vai varaanko tällekin kesälle meille joukkueen ?
Eli ilmoitanko minä joukkueen kesäkisaan vai löytyykö muuta vapaaehtoista ?
-Mika
Käytössä: omavalmisteet Evo off-roader @ 2015 & Vendetta kopio @ 2012, tehtaalta M5 CrMo Lowracer @ 2010
Myydyt: Proto off-roader omavalmiste @ 2012-2016, MetaPhysic (26"/29er & 700c) @ 2011-2017.
mhelander kirjoitti:mhelander kirjoitti:Haluuko joku muu kapteeniksi vai varaanko tällekin kesälle meille joukkueen ?
Laita ilmoittaen vaan. Sulla menee rutiinilla.
- jviirret
mhelander kirjoitti:mhelander kirjoitti:Haluuko joku muu kapteeniksi vai varaanko tällekin kesälle meille joukkueen ?
Ilmoita vaan, haukutaan sitte porukalla ku on kaikki pallukat väärissä ruuduissa (
=vitsi)
Jukka
Riman ali ja suoraa ohi maalin...
- takakeno
- Treenaileva sisällöntuottaja
Voisin tulla mukaan joukkueeseen myös.
Ajan sitten sen verran km kun hyvältä tuntuu.
T:Jere
Minutkin käskettiin mukaan :S Motivaatio ollut vähän hukassa etten kyllä paljoa kilometrejä toisi mukanani
Olen pyörän käyttäjä, en sen huoltaja.
HPV Gekko Fx 2013-> Optima Baron XS 2014-> Performer Toscana 20/26 2015->
Salsa kirjoitti:Minutkin käskettiin mukaan :S Motivaatio ollut vähän hukassa etten kyllä paljoa kilometrejä toisi mukanani
Kyllä se siitä kun rauhassa tekee lenkuroita. Naatiskellen.
- mhelander
Nonniin, laitelkaa YV:tä tulemaan niin saatte osallistumiskoodin, mieluusti mukaan myös paikkakunta niin saadaan sekin sitten ennen aloitusta kohdalleen...
Vanha tuttu nimi jne.
-Mika
Käytössä: omavalmisteet Evo off-roader @ 2015 & Vendetta kopio @ 2012, tehtaalta M5 CrMo Lowracer @ 2010
Myydyt: Proto off-roader omavalmiste @ 2012-2016, MetaPhysic (26"/29er & 700c) @ 2011-2017.
Mä voisin rikkoa rutiinini tässäkin asiassa ja olla tällä kertaa mukana, jos ei haittaa että lupaan merkinnän vain yhdeltä ajopäivältä. Ajan toki useammin, mutta en halua että kirjaaminen muuttuu vaivaksi ja jättäisin sen takia ajoja väliin
Niitä merkintöjä sai runsailla takautuvasti, tai rymäyttää koko kesän ajelut yhdelle päivälle.
Ei se paha ole vaikka kerran viikkoon käydä laittaa viikon ajot, vielä kun ovat muistissa.
- mhelander
Joukkueessa tällä hetkellä kymmenisen jäsentä, päivitin paikkakunnat mutta se on tehty riittävän hankalaksi joten jos joku tuntee piston sydämmessään ettei oma paikkakunta ole oikein niin saapi pyytää oikaisua .
-Mika