PW kirjoitti:vaaka kirjoitti:Lukittaa navat, kuten hitsaamalla läpeensä, niin elvistely loppuu. Ellei pyörän olalla kantamisesta cyclocross tyyliin tule uusi muoti
Mitä vikaa on elvistelyssä?
On nuo vajaita härveleitä, en lähtisi niillä elvistelemään. Aero? Jarrut? Kumien kesto? Vauhdin nousu yli koipien pyöritysnopeuden? Äly hoi ja liikenneturvallisuus. Arvaa paljonko täällä on, kun lähellä on noihin spesialisoitunut kauppakin? Mahtuu yli 13 tusinaan. Jos tuunaa, saisi käyttää järkeä. Jos mäet eivät nouse ja pitää keventää pyörää, olisi kuntoilun paikka. Jos taas on miesten versio naisten käsilaukulle, eli muotiesine ensin, käyttöesine sitten, allekirjoitan epäkohtia käytettävyyteen Plussaa tulee kierrätyksestä. Siinäpä se suunnilleen onkin, kun vaihteellisiakin saa käytettynä. Kehitystä ottaa pakkia tekniikassa? No sovjettia sitten kunnolla hehe. Ei vain huvita osua Linnanmäkeen samanaikaisesti jarruttoman lasketellessa alas. Bling blingiä saa olla, jarrun poisto ei sitä ole. Jarruton auto? Miksi lopettaa siihen järjettömyyttä, eikö samalla logiikan puutteella kannata poistaa moottorikin? Tekisi hyvää liikenneturvallisuudelle, kun ei lähdetä itseään ja muita riskeeraamaan tielle. Mutta suljetulle alueelle hupislaidipyöräksi noista kyllä on. Tekisivätkin niin.
Minua ei liikuta, miten muut rahaa käyttävät, mutta ei kuullosta kovin ekologiselta takarenkaan vaihto kymmenien-parin sadan kilometrin välein tyylistä ja kuskin painosta riippuen.