Moi kaikki nojakistit.
Asun tällä hetkellä Turussa ja olen utelias nojapyöräilystä. Pääseekö näillä seuduilla jossakin kokeilemaan näitä ajopelejä?
Erityisesti kolmipyöräiset kiinnostavat.
Moi kaikki nojakistit.
Asun tällä hetkellä Turussa ja olen utelias nojapyöräilystä. Pääseekö näillä seuduilla jossakin kokeilemaan näitä ajopelejä?
Erityisesti kolmipyöräiset kiinnostavat.
Tässä viestiketjun ekassa viestissä on linkki karttaan johon foorumilaiset ovat saaneet lisätä itsensä:
http://www.nojapyorafoorumi.fi/viewtopic.php?f=2&t=1690
Turussa ei ole kuin kaksi ilmoittautunutta
Jospa jompi kumpi lukisi tämän...
Jukka
Riman ali ja suoraa ohi maalin...
Turkuun aina sillon tällön foorumiltakin ostettu nojakkeja mutt sinne ne on hävinny, eikä niistä oo sen jälkeen foorumilla kuulunu Nimimerkki Premnas on ainut aktiivinen, sekä ajamisessa ett foorumikirjottelussa - vastannee tähänkin kyselyyn.
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Joo, asun Turun lähellä. Voin vaikka pistää YV:tä tuosta kokeilusta, täältä löytyy kolmipyörä.
HP Velotechnik Scorpion 2009-, Optima Cheetah 2014-, Charge Cooker maxi 2 2016- ja VeloMotion Sequoia 2017.
Premnas kirjoitti:Joo, asun Turun lähellä. Voin vaikka pistää YV:tä tuosta kokeilusta, täältä löytyy kolmipyörä.
Älkääs nyt näin tärkeätä tapahtumaa salaa tehkö. Tottakai kokeilu kuvataan ja raportoidaan tänne.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
Multa löytyy pari kaksipyöräistä, Optima Orca ja Hp Grasshopper fx. Optimasta voisin jopa hieroa kauppaa Asun Kupittaalla.
Vitsa kirjoitti:Multa löytyy pari kaksipyöräistä, Optima Orca ja Hp Grasshopper fx. Optimasta voisin jopa hieroa kauppaa
Asun Kupittaalla.
Kaikesta voidaan neuvotella, harvoin pyöriä liikaa on Et muuten ole tuolla alussa linkitetyllä kartalla itse?
TW-bents trike 20" | Zox lowracer | Yuba Boda Boda | Tunturi RX700
En ollut, nyt olen Tervetuloa koeajolle!
Eilen oli hyvä sää koeajolle. Kävästiin pyörimässä vähän erilaisissa maastoissa että sai nojakkiin tuntumaa. Tuli siinä itellekin tuntematonta reittiä, mutta hienoja maisemia . Videokuvaa ei kyllä nyt ole, comolla on tallessa kuvatodiste siitä että on istunu triken kyydissä
. Kovasti mainostin Nokian tapahtumaa siinä samalla
. Kaksipyöräistäkin kokeili, tosin tuo on vähän vikuri pyörä tottumattomalle.
HP Velotechnik Scorpion 2009-, Optima Cheetah 2014-, Charge Cooker maxi 2 2016- ja VeloMotion Sequoia 2017.