Yhtä tankoa minäkin mietin ja pw ehti ensin. Tein kaksipyöräiseen uss pyörääni kolhitun käden puolelle sivupuomin, jolla lepuutan kyynärpäätä ja kämmen makaa vatsalla poistaen suuren osan staattisesta jännityksestä kädeltä. Bye bye aero, kun käsi on normiasentoa leveämmällä. Pointtini on että yksikätisesti ohjaus onnistuu tasapainottelua vaativallakin pyörällä.
Pyörääni tehdas tekee ylä- ja alaohjausta. Ottaisitko kuvan ohjaustangon ja rungon liittymäkohdasta ja ympäristöstä, kun pyörän saat, niin eiköhän joku keksi muitakin vaihtoehtoja kuin pwn tapa. Jos et käytä sitä. Painavammaksi tullee muu tapa, mutta ehkä aerommaksi.
Jos oikein tulkitsin vphlla on maailmanennätyshaave kattamattomien trikeluokassa ja siitä syystä tuo vauhtikone. Siksi pitäisi lukea kuin piru raamattua WRRAin säännöt, koska sieltä löytynee vastaukset uusiin ideoihin. Työ ei olisi suuri toteuttaa pisaramuodot nuolien osoittamiin kohtiin.