jori kirjoitti:Käytit siis välitysmatkoja 6,9 m(6) 7,8 m (7) ja 9,0 (8).
Jepjep. Niillä sai mukavan leppoisan vauhdin - eihän sinne nyt sentään kaahaamaan mennä... Kun pitää jaksaa kisat loppuun asti.
jori kirjoitti:Käytit siis välitysmatkoja 6,9 m(6) 7,8 m (7) ja 9,0 (8).
Jepjep. Niillä sai mukavan leppoisan vauhdin - eihän sinne nyt sentään kaahaamaan mennä... Kun pitää jaksaa kisat loppuun asti.
--
T. Ari
Helkama Kulkuri 14 (1990), Performer Agenda (2009), Insera Reflex (2010), Milan SL (2012), Yosemite 20" Folding (2014), Rossano cyclocross (2018)
Vehje saapui viimein tänne loppusijoituspaikkaansa. Se on nyt kasassa ja muutama testikilometri ajettu ennen pimeän tuloa.
Lyhyen testilenkin tunnelmia kuvaa lähes täydellisesti tämä: .
vph kirjoitti:Vehje saapui viimein tänne loppusijoituspaikkaansa. Se on nyt kasassa ja muutama testikilometri ajettu ennen pimeän tuloa.
Lyhyen testilenkin tunnelmia kuvaa lähes täydellisesti tämä:.
Voe kamala että on nopean näköinen peli. Pelottas lähteä ajamaan.
Jouni
Baskeri kirjoitti:vph kirjoitti:Vehje saapui viimein tänne loppusijoituspaikkaansa. Se on nyt kasassa ja muutama testikilometri ajettu ennen pimeän tuloa.
Lyhyen testilenkin tunnelmia kuvaa lähes täydellisesti tämä:.
Voe kamala että on nopean näköinen peli. Pelottas lähteä ajamaan.
Jouni
Synkän ja syntisen näkönen;) pidempiä testejä odotellessa.
Minnuu ei pelottas tuolla ajaa, paitsi ett tulee naarmuja
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Vau, melkoinen peli !
HP Velotechnik Scorpion 2009-, Optima Cheetah 2014-, Charge Cooker maxi 2 2016- ja VeloMotion Sequoia 2017.
Kiitos kommenteista kaikille! Vaikka tämä laite on yritetty speksata pääosin rata-ajoon, niin tuo vakio-Carbontirikesistä periytynyt tavaratila penkin alla on jo nyt osoittautunut aivan loistavaksi ominaisuudeksi. Enää ei tartte roudata sivulaukupusseja mukana tai miettiä mihin nää avaimet ja puhelimet ja kamerat ja irtohihat ja sadetakit ja työkalut ja vararenkaat ja muut sapuskat laittaisi. Ihmeen paljon tuonne mahtuu tavaraa, kun koko rungon "monokokki" on ontto ja toimii säilytystilana. Velomobiilikuskit varmaan nauraa tälle kommentille, mutta whatever, se on eri maailma.
vph kirjoitti:...Ihmeen paljon tuonne mahtuu tavaraa, kun koko rungon "monokokki" on ontto ja toimii säilytystilana. Velomobiilikuskit varmaan nauraa tälle kommentille, mutta whatever, se on eri maailma.
Eivät naura vaan ovat vain tyytyväisiä, että triken valmistaja on keksinyt hyödyntää tuon "hukkatilan". Itse en ole tarvinnut velomobiilin tavaratilaa kokonaisuudessaan kuin retkiajossa, perus lenkkikamat saisi sopimaan aika pieneen tilaan. Nyt kun tilaa on tarjolla yllin kyllin, niin mukana kulkee yleensä kaikkea "ylimääräistä" .