Kuuskytäyksi oli hyvä vuosi !
Silloin pelattiin mm. jääkiekon MM kisat viimeisen kerran ulkokentällä! ... muistan hyvin....
Ikäsi?
Re: Ikäsi?
Ugh
Perskule äänestin väärin, yksi ääni pois 80 ja yksi lisää 70. Vai saako tuon jotenkin korjattua?
Why not? Only one human captain has ever survived battle with the Minbari fleet. He is behind me. You are in front of me. If you value your lives be somewhere else.
Delenn, Severed Dreams, Babylon 5
Onkohan nuorempia, ei ainakaan montaa... Vielä eli -91
Ircissä 24/7 online, paikalla aina välillä
#nojakki@ircnet
- tavasti
- Pistosuojattu sisällöntuottaja
- Viesti:
Colvile kirjoitti:Onkohan nuorempia, ei ainakaan montaa... Vielä eli -91
Lasketaanko nojakisteiksi meidän 2000 ja 2004 syntyneet pojat jotka polkee aina toisinaan Hase Tretsiä mun hinauksessa?
(Kuva Hasen sivuilta)
Ajokkina Nazca Paseo 26/26 ja opeteltavana kiertopalkinto-Python
"... mutta ei se toimi kuoppaisella savisella soratiellä, varsinkaan jyrkässä ylämäessä!"
- jviirret
tavasti kirjoitti:Lasketaanko nojakisteiksi meidän 2000 ja 2004 syntyneet pojat jotka polkee aina toisinaan Hase Tretsiä mun hinauksessa?
Kyllähän äänioikeus on jos on foorumille rekisteröitynyt
Jukka
Riman ali ja suoraa ohi maalin...
Täällä ollaan 70-luvun alusta. Noh, 74 .....
Alkaa kohta puntit tutisemaan, ei ole saakeli duunia. Nojakki sentään on vielä...
-91
- Premnas
-87. Mut onhan täällä näköjään muitakin nuoria.
HP Velotechnik Scorpion 2009-, Optima Cheetah 2014-, Charge Cooker maxi 2 2016- ja VeloMotion Sequoia 2017.
- jviirret
Ilahduttavasti nuorten osuus noussut siitä kun tämän äänestyksen avasin. Äänestäkäähän kaikki uudet käyttäjät, vai tuleeko uusia vasta kesällä
Jukka
Riman ali ja suoraa ohi maalin...
Ajan toisella Nazcalla, nykyisin Fuegolla, vaikka olenkin jo vuodelta 1948. Vasta kypsässä iässä (vrt Sakari) olen oivaltanut? Ensi kesänä ajan trikellä= Nazca Fuegon perään kytken yksipyöräisen trailerin, Weber Monoporterin, eli kolme pyörää peräkkäin!
Nazca Explorer 2007-2010, Nazca Fuego 2010-, Radon ZR maasturi, Dahon Uno taittopyörä 2016-
-73.
Ei tosin ole nojakkia vieläkään mutta palstan jäsenyys kyllä.
Kehonsiirtoväline: Corratec Xtreme, pysty-MTB. Autokin on.
Olen syntynyt 52. Olisi kiinnostavaa nähdä erillinen tutkimus, kysely, kaksipyöräisellä nojakilla ajavien ja trikilla ajavien ikäjakaumasta. Oletan, että niissä on selvä ero.
tai penkin kulma tms kuinka sporttinen pyörä on
Ircissä 24/7 online, paikalla aina välillä
#nojakki@ircnet