Joo, hyvä saada vähän benchmarkingia.
HPV MM-kisat Hollannissa 2. - 3.7.2016
-
- Treenaileva sisällöntuottaja
Re: HPV MM-kisat Hollannissa 2. - 3.7.2016
vph kirjoitti:Ilmoittauduin 1h time trial, 200 m fastest round ja 3 h race kilpailuihin.
No niin hieno homma ettei tarvi ainoa suomen edustaja olla
Milloin ajatteli tulla paikalle? Minun pitäisi olla jo perjantaina perillä kisapaikoilla.
- vph
- Sisällöntuottaja
Samoin, perjantaina on tarkoitus olla perillä Amsterdamnissa. Varasin hotellimajoituksen Park Plaza Amsterdam Airportista, näyttäisi olevan helpon matkan päässä kisapaikalta, noin 5 km. Käydäänkö vaikka syömässä perjantai-illalla jossain kisa-alueen lähistöllä? Mun puhelinnumeron löydät tuolta allekirjoituksen linkin takaa, sivujen alaosasta.
-
Itse olen ihan telttailumeningillä liikkeellä. Perjantain illan yhteissyömingit on ehdottomasti kannatettava idea. Pistin numerosi muistiin. Omani on nolla neljä neljä viisikymmentä neljäkymmentä ja kuusisataa.
-
Tänään alkoi reissu siirtymällä satamaan. Keskiviikkona vasta sitten pääsee kunnolla tien päälle. Ikävä kyllä ajantasaista raportointia ei ole luvassa, mutta varmaan reissun jälkeen kirjoitan jonkun yhteenvedon.
- vph
- Sisällöntuottaja
Minulla matka alkoi tänään aamulla. Nyt illaksi pääsin kaakkois-Ranskaan, Nancyn kaupunkiin. Tai enhän minä kaupunkiin mennyt vaan jäin tänne moottoritien vierelle teollisuusalueen halpishotelliin. Tämä on Campanile ketjun hotelli, yön hinta 49 euroa ja hämmästyksekseni hotellin ravintolan ruoka oli hintaansa nähden kerrassaan erinomaista.
Laitanpa vaikka lapsien pelotukseksi kuvan: tuon näköisenä aion kisaan osallistua, jos vaan ei vettä sada. Kuva on eiliseltä, kävin Cannesin radalla testaamassa ajovehkeitä, ennenkaikkea tuota minulle uutta aeropottaa.
Saitillani on muutama muukin ufomiehen kuva (vain suomenkielisellä puolella toistaiseksi).
-
- Pistosuojattu sisällöntuottaja
Hieno kuva!
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
Hyvä homma, että sait aerokypäräpäivityksen! Kun pyörä on noin kova, ei olisi eduksi jarrutella huonolla päähimmelillä.
Hurjan näkönen! Kyllä tuota säikähtää kanssakilpailijatkin Peukut pystyssä
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
PW kirjoitti:Hurjan näkönen! Kyllä tuota säikähtää kanssakilpailijatkin
Peukut pystyssä
Hurjan näköinen, mutta tyylikäs, peukkuja täältäkin,
- vph
- Sisällöntuottaja
Kiitos kauhisteluista !
Tunnin ajon lähtöjärjestyskin näyttää nyt varmistuneen, minuutin välein matkaan: Teron starttiaika tunnin kisaan 9:22, minulla tasan 10:00. Periaatteessa ehkä kai saattaa olla mahdollisesti taktisesti hyvä lähtöpaikka, lähden viimeisenä trikenä.
Näyttää hyvin nopealta, peukut kisasuorituksiin.
Nopealta näyttää! Laittakaahan raporttia tänne kisoista. Täällä seurataan jännityksellä
Saukki
Kaikki linkit
Quatrevelo, Azub Max 26"
"Käläviällä on vain hulluja ja pyöräilijöitä." -Paikallinen sanonta
- Premnas
- Pistosuojattu sisällöntuottaja
Vau, hienolta näyttää !
HP Velotechnik Scorpion 2009-, Optima Cheetah 2014-, Charge Cooker maxi 2 2016- ja VeloMotion Sequoia 2017.
- vph
- Sisällöntuottaja
Terokin on päässyt turvallisesti perille tänne sateiseen Amsterdamiin. Lasagnet on syöty ja ulkoradalla käyty kierroksen verran kastumassa. Huomista odotellaan.
Tässä tunnelmakuvaa leiripaikalta (disclaimer: kuvassa ei ole Teron eikä minun kalustoa).
Sisävelodromilla on onneksi kuivaa. Eri asia uskaltaako tuonne mennä traikilla makoilemaan, huomenna sekin tiedetään