Tarttis joskus toimertua askartelemaan itellekkin tommonen käännetty veto vaihtajaan. Ei vaan oo riittänyt motivaatioo ryhtyä askartelemaan mokomia pikkunippeleitä.
Kompastuskivenä ollu lähinnä toi nippeli mikä ruuvataan vaihtajan varteen kiinni. Löytyykö kyseinen jostain valmiina, täytyykö arkarrella itte?
Tarttis joskus toimertua askartelemaan itellekkin tommonen käännetty veto vaihtajaan. Ei vaan oo riittänyt motivaatioo ryhtyä askartelemaan mokomia pikkunippeleitä.
Kompastuskivenä ollu lähinnä toi nippeli mikä ruuvataan vaihtajan varteen kiinni. Löytyykö kyseinen jostain valmiina, täytyykö arkarrella itte?
Se on vanhanmallisen sivuvetojarrun kuorenpidin.
Oikealla ylhäällä. Vaijerin toiseen päähän tuo alemman vivun reiällinen pultti ja mutteri.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
Noissa miun jarruissa, oli tuo vaijerin kääntöön tarvittava osa kierteetön - niitattuna paikalleen. Yhdessä jarrussa oli sitten tommonen mutta se oli vähän turhan pitkä, siksi vaijeri menee nyt vinoon. Mietin sitä kumminpäin laittas, lähinnä kummassa vaijeri hinkkaa vähemmän reijän kierteeseen.
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Joo, ja piippu pistää esiin rungon sivulla ja panoslaatikot takakuskin niskan takana.
Ei taida mennä koukkutelineessä poikittain tuo ilman ylileveän kuljetuksen merkkejä; katolleko?
Tosi pieni eturatas tuolla takimmaisella isomman eturattaan takana.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
Joo, ja piippu pistää esiin rungon sivulla ja panoslaatikot takakuskin niskan takana.
Ei taida mennä koukkutelineessä poikittain tuo ilman ylileveän kuljetuksen merkkejä; katolleko?
Katolle yritetään.
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Eco Tripillä tämän pyörän erinomaisuus vahvistui, varsinkin jos pari on kovin eri vauhtinen omilla pyörillään - tämmösellä pysyy varmasti yhdessä;) Jopa kaupungissa hiljaa ajo sujui, vaikka ei se miellyttävintä ole. Helsingin nupukivellä Big Apple toimi hyvin myös.
Ainut ongelma on pyörän raskaus ja koko, roudauksen kannalta - no sehän on teoriassa katkaistavissa jolloin lastaaminen helpottunee. Pyörä sai myös huomiota ja kehuja kanssapolkijoilta sekä vastaan tulijoilta katseita. Pientä pettymystä kuitenkin aiheutti, ettei ketään kiinnostanut takapenkkiäkään testata - ihmettelen vaan
Tällä tullaan ajamaan yhteis reissuja varmasti Aiheuttanee myös kinnerisuunnitelmaan muutoksia siis kahden ajettavan suuntaan, tarkoittanee nelipyörää
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Pientä pettymystä kuitenkin aiheutti, ettei ketään kiinnostanut takapenkkiäkään testata - ihmettelen vaan
Aivan mahtava pyörä ja erittäin vakaan näköinen ajettava –ja nopea myös. Katosi toisinaan horisonttiin käsittämättömän nopeasti.
Jotenkin oli tämänvuotisella Ecotripillä aikataulut sellaiset, ettei kertakaikkiaan ollut aikaa viipyilevään renkaidenpotkimiseen ja koeajoihin.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma