Minulta loppui kiinnostus koko viritykseen ja heitin osat takaisin samaan läjään mistä ne kaivoinkin
.
Mutta heti seuraavana päivänä ajoin ketterän vanteen solmuun metsäautotien pinnasta törröttävää kiveä vasten ja laskeuduin vähemmän ketterästi ojaan.
Onneksi siellä oli mutaa kivien ja terävien kantojen sijaan.
Piti rakentaa jotain mikä kestää paremmin kivä ja kuoppia joten kaivoin varastoläjästä korpinojakkiin ajattelemani pyörät. Päätin käyttää myös korpinojakin nimeä ettei joka toinen foorumin ketju käsittele jotain minun kesken jättämääni kyhäelmää
.
Ja MBB:hän siitä on taas tuli.
Kuvia en kauheasti kerennyt räpsimään kun rytistelin rungon mahdollisimman nopeasti kasaan kummallisen ilon ja raivon sekoituksen vallassa
.
Kopioin rungon mallin ketterästä lisäten siihen naruperän.
Seuraavana päivänä laitoin pyörän ajokuntoon ja totesin sen olevan tähänastisista ylivoimaisesti paras ajettava mutta näyttävän aivan hirveältä.
Pyyhin rälläkällä ylimääräiset sojottavat raudat pois ja maalasin koko roskan. Tämän jälkeen se näyttikin yllättävän hyvältä
.
Selkänojan putki menee runkoputken sisään ja on kiinni kahdella pultilla, helpottaa paljon pyörän kuljetusta autolla.
Takahaarukka oli järkyttävän vetelä joten sitä piti vahvistaa parilla putkella. Tietysti olisi ollut helpointa tehdä koko haarukka alusta asti itse eikä väkisin käyttää liian hentoista etuhaarukkaa.