Soppiihan se. Jos huomiseen jaksat ootella
Ja editointia vielä: ei muute ole tullut mitään kuvattua. Ja itse laitettakaan ei ole vielä oikealla kameralla kuvattu kertaakaan. Mites se suutarin lapsihomma menikään. Heh.
Tässä kiloinfot.
Rakkineen kokonaispaino tasan 14 kiloa. Etukiekko siis haukkaa tuosta sen 3.3 kiloa. Toinen jarru kahvoineen puuttuu, sekä vaihteenvalitsin. Kokonaispaino tämän alkukesän varustuksella siis luokkaa 15 kiloa.
Nokiaa varten voisi sitten virittää keveämpää kumia yms. ja kyllä tuo kilon verran nykyisestä laihtuisi. Mulla on keveämpi jakkarakin, jos vaikka jaksaisi vaihtaa.
Mutta siis. Pyörän ja kuljettajan yhteispaino on nyt sama kuin viime kisoissa pelkkä kuljettajan paino, joten kevennystä on tapahtunut.
jori kirjoitti:
Jos voisit vielä alan ammattilaisena yrittää, miten siitä saisi perspektiivivääristymät pois vaikkapa hirmu pitkällä polttovälillä ja kaukaa otetulla kuvalla, jotta kuvasta mittaaminen olisi tarkkaa. Ihan vaan, jotta näkisimme, onko tuo hyvä tapa tehdä mittadokumentti valmiista pyörästä.
Vääristymät saa pois, mutta itse perspektiivihän jää olemaan ja vaikeuttaa mittaamista. Voisin kokeilla hirmuisen hyvällä 100mm makrolla. Se ei laajakulman tavoin venytä etualaa.