Mustasudenkorento kirjoitti:Jeps, nuita kallistuvia on tehty aiemmin 80 luvulla, muistaakseni joku 3 renkainen kallistuva härpäke oli sellainen että toisella vivulla ohjattiin ja toisella kallistettiin...
Tämä sen takia koska ohjaukseen naitettu kallistus ei toimi lineaarisesti oikein vauhdin ja kääntymisen tarpeen kanssa...Toisekseen jos tuo on kisa vehje niin siinä vaiheessa kun sitä pitäisi ajon aikana kääntää niin paljon että sitä pitäisi kallistaa niin peli on jo menetetty...
ei sitä suoralla 80kmh vauhdissa tuskin kukaan huvikseen kallistelisi...mun mielestä suoraan ajo vehkeeseen tuo kallistus on ihan turha, lisää painoa lisää vikaantuvia osia, lisää kuskille miettimistä ja kalliimpi rakentaa...
Joo kehittelin zydeemin jossa kallistus ja kääntö samoissa sauvoissa..jolloin voi säätää halumansa kallistuksen.