Lenkin jälkeen samalla hiellä aloin modaamaan häränsarvia. EI oikein ole paras mahdollinen ajoasento, peukalot ottaa koipiin kiinni ja peukut on "rullalla" kun talvirattaan päälle venyttelin Contin 23-millistä avorengasta. Ei menny ihan yhtä helposti kuin R520-vanteille.
Cruzbike on näitä tankoasioita miettinyt ja AA:n TT-Vendetta on mielessä... joten tällanen siitä tuli:
Eli kun Tri-fillarista tuli tuo häränsarvi napattua niin jouten jäi myös Mavic lisätankokin. Pätkäsin eteenpäin suoran osan mutkasta veks, sitten lisätangosta vähän pidemmät suorat ja mutkat loivemmin ylöspäin. Tanko levenee nyt eteenpäin ja yläosat taittuu vähän sisäänpäin.
Ranteet tykkää ja tarvittaessa saa tukea käsivarsille tasaiselta osuudelta. Ja tukipiste tulee edemmäs, pikainen koeajo kertoi että vakaampi on nyt ohjata.
Käänsin Campyn jarrukahvat toisin päin, toimii joten kuten noinkin. Seuraavaksi tekemään tangonpää adapterit kitkavivuille.
Jotta saa vehkeen oikeaan lenkkikuntoon.