Pyörä meni aika perusteelliseen huoltoon. Ny on koppa auki ja koko härpäke atomeina taka-tukivartta lukuunottamatta kun en hokassut miten sen saisi näppärimmin irti niin annoin olla.
Ratkeamia on aika paljon korissa ja huomenissa pitää opetella hiilikuitupaikkailun saloja. Sitten ehkä uskaltaa ruveta tekemään perään "jatketta". Pohjassa oli myös kulumaa matalimmassa kohdassa kun on menty yli jostain korkeasta sillai vauhdilla.
Valoja pitäisi asennella lisää ja se tässä eniten ahdistuttaa... Hirveä johtohässäkkä löytyi kytkinpanelin takaa mutta kait se selviää. Jos sen napadynamon saisi samalla aikaiseksi laittaa.
Keulaan tulee ilmanotto kuskille valon paikalta, vedän sen jollain putkella lähemmäs kuskia, jos vaan löydän sopivaa putkea, nyt ei ole mielessä kuin vanha imurin putki mutta miten lie ilmanvastus sellaisessa kun ei ole sileä sisältä?
Jos hiilarihommat onnistuu niin muutama suikale pohjaan muutenkin jotta saa siloisemman mm. tuon tukivarren kiinnityksen kohdalta.
Mun Mangosta löytyi vaan yksi jousi 
Eli jotain eroa näillä on, kuvassa tm:n Mangosta otettu kuva

Minun Mangosta siis tuo lyhyempi jousi puuttuu. Sitä mietin, että mikä noiden muoviholkkien välissä olevien "pehmike"suikaleiden tarkoitus on? Vähän tekisi mieli jäykistää jousitusta.
Kopan aukaisu oli helpompi operaatio kun ajattelin, sas nähä miten takaisinlaitto onnistuu...
Tuohon eteen pitäisi kans jotkin tukiraudat tehdä, että keskiputki ei notkuisi niin paljoa mäkiä runtatessa. Jos joskus oppisi kuituhommat niin saisihan varmaan sen keskiputken tehtyä siten jäykemmän.
Jos vielä pohjaan jotain maastoväritystä niin sen saisi reissuilla naamioitua näppärämmin kun kellistää kyljelleen ja laittaa pohjan tielle päin.