Sivu 9/9

Re: CLWB 2.0

Lähetetty: 17 Touko 2015, 20:43
Kirjoittaja jooseha

Eikö tuo olisi etuvedon paikka? Ei tarvitsisi miettiä ketjun vientiä taakse. Siinä on kaiken maailman eturenkaita ja penkkejä välissä haittoina.


Re: CLWB 2.0

Lähetetty: 17 Touko 2015, 21:05
Kirjoittaja Vilijami
Syväri kirjoitti:

Väliprojektina toteutan "ruoskan" kierrätetyistä rungoista, jotain mahdollisimman matalaa, törkeää ja epäkäytännöllistä :D

Iso peukku tälle! Aina kun tekee jotain järjetöntä ja antaa mielikuvituksen lentää, niin voi syntyä jotain hienoja oivalluksia :D


Re: CLWB 2.0

Lähetetty: 18 Touko 2015, 01:57
Kirjoittaja Syväri
jooseha kirjoitti:

Eikö tuo olisi etuvedon paikka? Ei tarvitsisi miettiä ketjun vientiä taakse. Siinä on kaiken maailman eturenkaita ja penkkejä välissä haittoina.

135mm leveys siinä mietityttää, mahtuuko jalat tekemään työtä..polvet osuu just johonkin navan kohdalle. Vaihtajat ja jarrut siinä jalkojen välissä vielä lisänä. Olis kyllä voimansiirron kannalta helpoin ja tukevin ratkaisu. Näihin mbb juttuihin en oo vielä ruvennut, ehkä nyt pitäis?


Re: CLWB 2.0

Lähetetty: 18 Touko 2015, 09:39
Kirjoittaja Vilijami

Mahtuuhan pythonissakin jalat liikkumaan. Etkä voi kampia laittaa juuri tuon alemmas, muuten kantapää osuu maahan viimeistään mutkassa kallistaessa.


Re: CLWB 2.0

Lähetetty: 18 Touko 2015, 14:23
Kirjoittaja Pastori
Vilijami kirjoitti:
Syväri kirjoitti:

Väliprojektina toteutan "ruoskan" kierrätetyistä rungoista, jotain mahdollisimman matalaa, törkeää ja epäkäytännöllistä :D

Iso peukku tälle! Aina kun tekee jotain järjetöntä ja antaa mielikuvituksen lentää, niin voi syntyä jotain hienoja oivalluksia :D

Joo. Hyvältä vaikuttaa tää projekti. Eikun käyntiin vaan.


Re: CLWB 2.0

Lähetetty: 19 Elo 2015, 21:03
Kirjoittaja Syväri

Sen verran leppoisa vehje ollut ajella että vois sopia omaan työmatkakäyttöön. Tarvii siis paljon tilaa sekä eväille että vaatteille.. ja ne valot, nyt on hyvä ruveta synkistelemään pitkää syksyä varten :D

Laitoin kaksipuoliset laukut tähän (sponsored by biltema) ja hitsasin jatkoa runkoputkelle niin sai pituudenkin sopivaksi 150mm kammilla. Takavalon sijoitus haasteellinen, useimmat kiinnityssysteemit on väärinpäin. Nyt on laukun takataskussa kiinni eli turhan matalalla.

Nyt pitäis laukuissa riittää kapasiteetti siihenkin että aamulla on 3 astetta ja päivällä 25. Ollut vähän ongelma mun nojapyörissä tämä juttu.


Re: CLWB 2.0

Lähetetty: 19 Elo 2015, 21:58
Kirjoittaja jori

Heeii, sinullahan on siinä pyörän takana kinnerin aihio. :D


Re: CLWB 2.0

Lähetetty: 19 Elo 2015, 22:07
Kirjoittaja jooseha
jori kirjoitti:

Heeii, sinullahan on siinä pyörän takana kinnerin aihio. :D

Mäkin katoin että olis sopiva kate tähän pyörään :mrgreen:


Re: CLWB 2.0

Lähetetty: 20 Elo 2015, 02:35
Kirjoittaja vaaka

Sama ensireaktio :D


Re: CLWB 2.0

Lähetetty: 20 Elo 2015, 14:35
Kirjoittaja Syväri
vaaka kirjoitti:

Sama ensireaktio :D

Katsoin kuvan lisäyshetkellä täysin samaa. XD pösön kattoboksi :D