Oho, nyt hokasin tuon lyhytkampikuvan - vieläkö tuntuu pitkiltä, onko varaa lyhentää ?
Kuvamanipuloitu trike näytti muuten aikas kompaktilta .
Oho, nyt hokasin tuon lyhytkampikuvan - vieläkö tuntuu pitkiltä, onko varaa lyhentää ?
Kuvamanipuloitu trike näytti muuten aikas kompaktilta .
HP Velotechnik Scorpion 2009-, Optima Cheetah 2014-, Charge Cooker maxi 2 2016- ja VeloMotion Sequoia 2017.
Premnas kirjoitti:Oho, nyt hokasin tuon lyhytkampikuvan - vieläkö tuntuu pitkiltä, onko varaa lyhentää
?
Eipä niitä alle 100 millisiksi viiti lyhentää
Vilijami kirjoitti:Premnas kirjoitti:Oho, nyt hokasin tuon lyhytkampikuvan - vieläkö tuntuu pitkiltä, onko varaa lyhentää
?
Eipä niitä alle 100 millisiksi viiti lyhentää
Ei kai 95 millisiä tarvitsekaan alle satasiksi lyhentää, kun ovat jo.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
jori kirjoitti:Vilijami kirjoitti:Premnas kirjoitti:Oho, nyt hokasin tuon lyhytkampikuvan - vieläkö tuntuu pitkiltä, onko varaa lyhentää
?
Eipä niitä alle 100 millisiksi viiti lyhentää
Ei kai 95 millisiä tarvitsekaan alle satasiksi lyhentää, kun ovat jo.
Oho, oli tarkotus kirjoittaa, että: Eipä niitä PALJON alle 100 millisiksi viiti lyhentää
Eilen kävin pitkästä aikaa lenkillä tällä talvipyörällä ja ilokseni huomasin kuinka hyvä se on käyttötarkoitukseensa. Sora ja loska ei lennä syliin ja naamalle, niin kuin Flevossa ja Luggarionissa. Nojakulma on tarpeeksi pysty, niin silmälasit eivät huurru hengityksestä läheskään niin pahasti kuin loivempi selkänojaisissa. Polkimet ovat penkkiä alempana, joten tuuli ei puhalla lahkeesta sisään, eikä takareidet ole jäätymässä viimassa.
Vilijami kirjoitti:Eilen kävin pitkästä aikaa lenkillä tällä talvipyörällä ja ilokseni huomasin kuinka hyvä se on käyttötarkoitukseensa. Sora ja loska ei lennä syliin ja naamalle, niin kuin Flevossa ja Luggarionissa. Nojakulma on tarpeeksi pysty, niin silmälasit eivät huurru hengityksestä läheskään niin pahasti kuin loivempi selkänojaisissa. Polkimet ovat penkkiä alempana, joten tuuli ei puhalla lahkeesta sisään, eikä takareidet ole jäätymässä viimassa.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
Tein uuden ohjaustangon. Kuka sanoi että tanko pitää kiinnittää keskeltä
Ei kukaan , eikö poikeava ratkaisu voi poikia idean . Paremmasta ja inovattivisesta kehityksestä .
Pitäisikö tuon taaemman emäputken olla kallistettu sivulle?
Tilleriohjaus keskittää käsien painosta joten sellaisella on hieman rasittava ajaa yhdellä kädellä, kun kättä tarvii kannatella tai ohjaus keskittyy vinoon. Kahdella kädellä ajaessa niitä voi roikottaa tangosta, jolloin ohjaus keskittyy suoraan.
En tiiä? Puolisen tuntia kävin ajeleen ja vähemmän rasitti olkapäätä kuin edellinen tanko. Olkapääkipuilun takia teinkin tuon muutoksen. Aika rennosti kyynärpää nojaa kylkeä vasten. Pitää testailla vielä lisää, ennen lopullista mielipidettä.
Kattelin nuita sähköistyssarjoja ja haluttaisi mahdollisimman halvalla aluksi kokeilla.
http://m.ebay.com/itm/ebike-motor-bike- ... nav=SEARCH
Tekiskö tuommosella mitään?
Lyijyakut kaveriksi.
Ei paha ole hinta. Kannattaa laittaa geeliakut , kestää enenmän syväpurkausta . Eikä hapot valu päälle jos , vaikka vahinkos kaatuisi.
Sähkömoottori on nyt hommattu. Runko tuli mukana kuljetusteknisistä syistä. Akkukaupoille pitäis lähteä.
Vilijami kirjoitti:Sähkömoottori on nyt hommattu. Runko tuli mukana kuljetusteknisistä syistä. Akkukaupoille pitäis lähteä.
Mistä löysit, mitä maksoi?
Siinähän se nyt on se Tweeneritanko Pastorille, vai tarvitsetko itse?
http://nojapyorafoorumi.fi/viewtopic.ph ... 77&#p84977
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
Hinta on liikesalaisuus
Kaikki muut akut paitsi lyijy ovat ihan toimivia ratkaisuja. Eroja toki on.
25 000km MXUS 500W suoravetomoottorilla 2012-2017