Re: PWyytton
Lisää kilometrejä vaan, niin kyllä lähtee
Täältä löydät kaiken tiedon nojapyöristä, kinnereistä ja velomobiileista sekä nojapyöräilytapahtumista.
http://www.nojapyorafoorumi.fi/
Lisää kilometrejä vaan, niin kyllä lähtee
jviirret kirjoitti:Jos pysyt puolen kilometri pätkiä tiellä ja pystyssä niin ei muuta ku pidempää lenkkiä. Eihän tuommosella matkalla ajatus edes ehdi lähtä ajamisesta mihinkään. Toki semmoiseen paikkaan ettet vaaranna liikenneturvallisuutta.
Kyllä miun ajatus hyppää vähän väliä ojan puolelle ja pyörä yrittää perässä - tulee tilanteita, pinna kiristyy jo puolen kilsan jälkeen.
No jatketaan harjotuksia, epäilevin mielin Kyllä mie teille näytän - EN OPI!
PW kirjoitti:No jatketaan harjotuksia, epäilevin mielin
Kyllä mie teille näytän - EN OPI!
Tuolta minustakin tuntui flevoharjoittelussa, vielä kun sattui harjoituslenkillä muksahtamaan nurin, niin päätin monta kertaa rälläköidä osiksi koko paskan kunhan vaan pääsen kotiin.
Pessimisti ei pety
jooseha kirjoitti:Pessimisti ei pety
Eikö se mene niin, että pessimisti pettyy aina etukäteen 100% varmuudella?
PW kirjoitti:Kyllä miun ajatus hyppää vähän väliä ojan puolelle ja pyörä yrittää perässä
VIRHE! Ajatus ja katse sinne mihin haluat mennä, EI sinne mitä olet väistämässä. Tämä piti pitää vielä 1000km jälkeenkin mielessä.
jviirret kirjoitti:PW kirjoitti:Kyllä miun ajatus hyppää vähän väliä ojan puolelle ja pyörä yrittää perässä
VIRHE! Ajatus ja katse sinne mihin haluat mennä, EI sinne mitä olet väistämässä. Tämä piti pitää vielä 1000km jälkeenkin mielessä.
Tiedossa.
jviirret kirjoitti:PW kirjoitti:Kyllä miun ajatus hyppää vähän väliä ojan puolelle ja pyörä yrittää perässä
VIRHE! Ajatus ja katse sinne mihin haluat mennä, EI sinne mitä olet väistämässä. Tämä piti pitää vielä 1000km jälkeenkin mielessä.
Ohje on sama golfissa ja virvelin heitossa. Hyvä ohje, kun toimii monessa.
Ja biljardissa!
Kaupasta mbb-tandemilla tullessa, kokeilin loppumatkan ajaa ilman käsiä, noin 400m meni mutkineen tien ylityksineen, viimesessä ylämäessäkään ei mitään ongelmaa. Ei tarvinnu katseella tapittaa tietä just oikeaan kohtaan, eikä pinnistää keskittymistä otsa kurtussa. Pyörä kulki suht suoraan, eikä laidasta laitaa vingertäen, kuten aamullisessa python reenissä.
Kai mie oon sen verran positiivinen ihminen, ett jättökin pitää olla plussalla
Tandemi on korkeampi ku pwyytton, siitä helppous tulee.
Kyl se osittain jätöstäkin tulee. PWyyttonissa on niin reilu negatiivinen jättö että painopisteen väärään suuntaa liikkumisen kääntäessä tuntee selvästi. Se haittaa varmasti ennen kuin pyörällä oppii ajamaan sujuvasti.
Tuo mbb:llä käsittäajon harjoittelu on hyvästä. Taito tulee osittain siirtymään pyyttoniin. Ei ihan yks yhteen, mutta perustaito kumminkin. Itse opettelin noin, joten pyyttonin rakennettuani onnistui ajaminen sillä välittömästi
Vilijami kirjoitti:Tandemi on korkeampi ku pwyytton, siitä helppous tulee.
Pitääkö rakentaa korkee python vai matala mbb, ett voin tän väitteen käytännössä todistaa oikeeks tai vääräks
Ei tarvii. Korkeelta on pitempi matka kaatua maahan joten tasapainon korjausliikkeille on enemmän aikaa.
Selittäkääs tyhmälle miten tehdään - matala - mbb tekettä siitä pyyttonia
PW kirjoitti:Vilijami kirjoitti:Tandemi on korkeampi ku pwyytton, siitä helppous tulee.
Pitääkö rakentaa korkee python vai matala mbb, ett voin tän väitteen käytännössä todistaa
oikeeks tai vääräks
Korkea pythoni ehdottomasti. Joosen pyörästä vaan mallia. Se on yksinkertaisuudessaan hieno ja hyvät taitto-ominaisuudet.