Välillä tulee repäistyä oikein kunnolla. KUntoni on laskenut, en ole polkenut vähään aikaan.. Pitää tas hyppiä talvipyöräilyyn. Ajoin kaverin kanssa eilen nojakilla paloheinän mäjelle... Mäjen päällä olin aivan puhki... Muutama vuosi sitten ei tuntunut missään tuommonen mäki... EI tosin ollut silloin nojakkiakaan
Kyllä täytyy perkele petrata, eihän tästä muuten mitään tule...
Kemijärveltä Pelkosenniemeä kohti polkiessani toissa viikon torstaina yllättäen edellä polki keltainen TW-Bents trike, kuskinaan kemijärveläinen vanhempi herrasmies. Turistiin aikamme siinä Pyhätunturin risteyksen P-paikalla, ja kävi siinä moni ohikulkijakin ihmettelemässä.
Sodankylässä Joe67:n sininen nojakki parkissa Nilimellan rantabaarin seinustalla, olin kaupasta tulossa ja kädet täynnä helteessä sulavia maitotuotteita, kiire viedä ne mökille jääkaappiin. Kun hetken päästä kävin katsomassa, oli pyörä hävinnyt.
Palojoensuun maisemissa nähty asuntoauton katolla pitkäkeulainen trike, taisi olla ulkomaalaisia.
Olipas harmi Mikaeli kun olin ehtinyt poistua. Mie olen tainnu tavata sen Kemijärveläisen TW-Bents kuskin, nojakkiansa en tosin ole nähnyt. Täytynee joskus käydä sielläpäin polkemassa. Kävin muuten Hämeenlinnassa viime vkl. ja maanantaina (17. ollessani Rossossa syömässä meni kadulla ohi keltainen alaohjauksella varustettu nojakki. Merkistä en oo varma mut muistutti TW-Bents adventure plussaa. Vajaa tunti jälkeenpäin tapasin Anttilan pihalla paikallisen mutta Posiolta lähtöisin olevan kaverin joka oli liikkeellä AnthroTech trikellä johon hän oli värkännyt taakse lentokonevanerista aerodynaamisen takaboxin. Harmi kun en älynnyt kuvaa ottaa laitteesta. Pokkarikin olisi ollut taskussa.
...ja nyt on iloinen Einari sekun pyörä ei narise...
Hyvä että joku meistäkin oli paikalla "edustamassa". Tulevan viikonlopun TDH taitaa olla vieläkin suurempi nojailijoiden edustus, joten sinne vaan bongailemaan ja kuvailemaan, jos ei ole itse lähdössä polkemaan.
HP Spirit, Hase Kettwiesel, Hase Pino, Rowing Bike Thys, Pika MBB (omavalmiste), Challenge Hurricane.
Tulevan viikonlopun TDH taitaa olla vieläkin suurempi nojailijoiden edustus, joten sinne vaan bongailemaan ja kuvailemaan, jos ei ole itse lähdössä polkemaan.
Tulevan viikonlopun TDH taitaa olla vieläkin suurempi nojailijoiden edustus, joten sinne vaan bongailemaan ja kuvailemaan, jos ei ole itse lähdössä polkemaan.
Ihmettelin itsekkin mutta google paljasti totuuden
Why not? Only one human captain has ever survived battle with the Minbari fleet. He is behind me. You are in front of me. If you value your lives be somewhere else.
Delenn, Severed Dreams, Babylon 5
Tunnistamaton naishenkilö ajoi Gallen-Kallelan tiellä vastaan keltaisella SWB:llä, jossa runko oli neliöputkea. Jousitus oli löysällä, mutta toisaalta se tiekin on ihan atomipommin jäljiltä, joten ehkä se oli vain hyvä. Itse olin tällä kertaa potkulaudalla liikkeellä.
Olin retkellä kotimaakunnassa ja Jyväskylän Tourulassa vartoili valoissa nojapyöräilija - pyörä olis sivusta samanhenkinen kuin Sakarin viimeiset teräsmallit (lyhyet) väri musta, saattoi olla otki joku muukin. Yllätykseni oli suuri kun pyörän päällä olikin keski-ikäinen viiksivallu.
Jos se oli joku foorumilaisista - niin mä ajoin sitä vanhaa Yaris postiautoa (niin - autot statussymbolina jutut ei kosketa mua, heh) josta tuijotettiin silmä kovana.