Kohtaamisia

Onko mielessäsi nojapyöriin tai nojapyöräilyyn liittyvä kysymys? Haluatko kertoa kokemuksistasi? Kirjoita tänne ja saat varmasti vastauksia.
Apache1
Viesti:

Re: Kohtaamisia

Viesti Kirjoittaja Apache1 »

Välillä tulee repäistyä oikein kunnolla. KUntoni on laskenut, en ole polkenut vähään aikaan.. Pitää tas hyppiä talvipyöräilyyn. Ajoin kaverin kanssa eilen nojakilla paloheinän mäjelle... Mäjen päällä olin aivan puhki... Muutama vuosi sitten ei tuntunut missään tuommonen mäki... EI tosin ollut silloin nojakkiakaan ;)

Kyllä täytyy perkele petrata, eihän tästä muuten mitään tule...

Mikaeli

Viesti Kirjoittaja Mikaeli »

Kemijärveltä Pelkosenniemeä kohti polkiessani toissa viikon torstaina yllättäen edellä polki keltainen TW-Bents trike, kuskinaan kemijärveläinen vanhempi herrasmies. Turistiin aikamme siinä Pyhätunturin risteyksen P-paikalla, ja kävi siinä moni ohikulkijakin ihmettelemässä.

Sodankylässä Joe67:n sininen nojakki parkissa Nilimellan rantabaarin seinustalla, olin kaupasta tulossa ja kädet täynnä helteessä sulavia maitotuotteita, kiire viedä ne mökille jääkaappiin. Kun hetken päästä kävin katsomassa, oli pyörä hävinnyt.

Palojoensuun maisemissa nähty asuntoauton katolla pitkäkeulainen trike, taisi olla ulkomaalaisia.

Punainen Nazca Explorer

Bysmyyr

Viesti Kirjoittaja Bysmyyr »

Taisin Protohippuksen? nähdä eilen lasipalatsin nurkilla. Puhuttiinkin muutama sana.

Ircissä 24/7 online, paikalla aina välillä
#nojakki@ircnet

Batto

Viesti Kirjoittaja Batto »

spot_monkey kirjoitti:

Vihreä Challenge Hurricane bongattu Espoon Muuralan K-raudan edessä eilen 22.7. illansuussa. Tyylikäs verme.

T

Taisinpa olla minä lukkoa ostamassa. :)

joe67
Sisällöntuottajakokelas

Viesti Kirjoittaja joe67 »

Olipas harmi Mikaeli kun olin ehtinyt poistua. Mie olen tainnu tavata sen Kemijärveläisen TW-Bents kuskin, nojakkiansa en tosin ole nähnyt. Täytynee joskus käydä sielläpäin polkemassa. Kävin muuten Hämeenlinnassa viime vkl. ja maanantaina (17.8) ollessani Rossossa syömässä meni kadulla ohi keltainen alaohjauksella varustettu nojakki. Merkistä en oo varma mut muistutti TW-Bents adventure plussaa. Vajaa tunti jälkeenpäin tapasin Anttilan pihalla paikallisen mutta Posiolta lähtöisin olevan kaverin joka oli liikkeellä AnthroTech trikellä johon hän oli värkännyt taakse lentokonevanerista aerodynaamisen takaboxin. Harmi kun en älynnyt kuvaa ottaa laitteesta. Pokkarikin olisi ollut taskussa.

...ja nyt on iloinen Einari sekun pyörä ei narise...

Ralii
Treenaileva sisällöntuottaja

Viesti Kirjoittaja Ralii »

Simpeleellä / Parikkalassa nähy tadpole trike polkemassa mäkeä ylös. Kuskilla oli lowride paita päällä. Kuulema ihan paikallisia.

Optima Baron | 1kw Velogatti

Teuvo

Viesti Kirjoittaja Teuvo »

Myllynpyöräilystä Turun Sanomissa http://www.ts.fi/

Kuva
Nojapyörää ajava mäntyharjulainen Jorma Laesharju on lähdössä Jätti-Mylly -kierrokselle.

Teuvo

sauri

Viesti Kirjoittaja sauri »

Teuvo kirjoitti:

Myllynpyöräilystä Turun Sanomissa http://www.ts.fi/

Koko artikkeli: http://www.ts.fi/online/viihde/71128.html

pikametri
Sisällöntuottajakokelas

Viesti Kirjoittaja pikametri »

Hyvä että joku meistäkin oli paikalla "edustamassa". Tulevan viikonlopun TDH taitaa olla vieläkin suurempi nojailijoiden edustus, joten sinne vaan bongailemaan ja kuvailemaan, jos ei ole itse lähdössä polkemaan.

HP Spirit, Hase Kettwiesel, Hase Pino, Rowing Bike Thys, Pika MBB (omavalmiste), Challenge Hurricane.

sauri

Viesti Kirjoittaja sauri »

pikametri kirjoitti:

Tulevan viikonlopun TDH taitaa olla vieläkin suurempi nojailijoiden edustus, joten sinne vaan bongailemaan ja kuvailemaan, jos ei ole itse lähdössä polkemaan.

Mikä on TDH?

GodTdd
Sisällöntuottajakokelas

Viesti Kirjoittaja GodTdd »

sauri kirjoitti:
pikametri kirjoitti:

Tulevan viikonlopun TDH taitaa olla vieläkin suurempi nojailijoiden edustus, joten sinne vaan bongailemaan ja kuvailemaan, jos ei ole itse lähdössä polkemaan.

Mikä on TDH?

http://www.tourdehelsinki.fi/

Ihmettelin itsekkin mutta google paljasti totuuden

Why not? Only one human captain has ever survived battle with the Minbari fleet. He is behind me. You are in front of me. If you value your lives be somewhere else.
Delenn, Severed Dreams, Babylon 5

Mahe
Sisällöntuottaja

Viesti Kirjoittaja Mahe »

tkarttu bongattu talutamassa sähköavusteista ZOXiaan työpaikkani aulassa =D

Markus Heikkilä - Pyörät: Specbike Technics Comfort tadpole trike / DFXL kinneri / Tern Link D7i taittopyörä / vm -74 Peltirunko-Jopo

Stapani

Viesti Kirjoittaja Stapani »

Yep

Kovasti Keijon näköinen henkilö ajeli Itäkeskuksessa
tistaina 29.09 klo 11 jälkeen, olisiko ollut Biocycle menopelinä......

Tapani

Tapani

Catrike Speed 3x26 2011
Quest XS Carbon 2015 "Kinuski"

Teemu Kalvas

Viesti Kirjoittaja Teemu Kalvas »

Tunnistamaton naishenkilö ajoi Gallen-Kallelan tiellä vastaan keltaisella SWB:llä, jossa runko oli neliöputkea. Jousitus oli löysällä, mutta toisaalta se tiekin on ihan atomipommin jäljiltä, joten ehkä se oli vain hyvä. Itse olin tällä kertaa potkulaudalla liikkeellä.

Pastori
Pistosuojattu sisällöntuottaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pastori »

Olin retkellä kotimaakunnassa ja Jyväskylän Tourulassa vartoili valoissa nojapyöräilija - pyörä olis sivusta samanhenkinen kuin Sakarin viimeiset teräsmallit (lyhyet) väri musta, saattoi olla otki joku muukin. Yllätykseni oli suuri kun pyörän päällä olikin keski-ikäinen viiksivallu.

Jos se oli joku foorumilaisista - niin mä ajoin sitä vanhaa Yaris postiautoa (niin - autot statussymbolina jutut ei kosketa mua, heh) josta tuijotettiin silmä kovana.

Vastaa Viestiin