jviirret kirjoitti:Täsä kans kesti hyvin ja jousti just passelisti

Jukka
Onko tuossa polkimen oltava ylhäällä kääntyessä sillä puolella, mihin kääntyy maaosuman välttämiseksi? Kallistaessa. Eturengas on niin lähellä polkimia, että poljin takana kantapääosumavaara on renkaaseen muutenkin. Mulla on jälkimmäinen rajoite ja se tuo kaupungissa harmaita hiuksia ja paskahalvauksia rotvallia noustessa ja kääntyessä 90 astetta lähestyvien pyörien uhatessa ja kaiteiden läheisyydessä. En kaipaa lisäsählinkiä kääntymiseen, vaikka sama korjaus on molempiin haasteisiin. Erona on se, että pyöräni ei ole hirveän kranttu siitä, mihin kohtaan polkimen vie pois taka-asennosta.
Pyörässäsi näyttää paljon suurempi osa kampikierroksesta olevan vaarassa osua maahan tai kantapää renkaaseen. Kiemurrellessa esteitä vasemmalle ja oikealle peräkkäin kallistaen pääsen helpommalla kuin tuolla pyörällä, kun tiukat käännökset mahdollistavat pidemmän esteettömän polkaisun vauhdin kasvattamiseksi kaatumisen estämiseksi. Mikä on usein täällä vastaantuleva tilanne rotvallien ja mutkien navigoinnissa. Jo ilman muuta liikennettäkin on haastetta.