Vilijami kirjoitti:Ohjaus keikahtaa linkkuun kummallakin jätöllä taluttaessa. Keskitysjousi tai -kumi on mielestäni ratkaisu tähän.
Takaa taluttaminen on mahdollista vain positiivisen efektiivisen jätön ajoneuvossa. Vino ohjauskulma ja sen aiheuttama painopisteen korkeussijainnin muutos luo lisää positiivisen jätön tapaan vaikuttavaa efektiä.
Älä missään nimessä laita negatiivista efektiivistä jättöä tällaiseen pyörään. Pystyssä seisovat rungot ja negatiivinen jättö tuottaa vaarallisen yhdistelmän, joka kaatuu kurvissa. Sopiva jättö on yhdestä puoleentoista kertaa ohjaavan renkaan leveys.
Minulla on Erkkolalaisessa invapyörässäni pieni positiivinen jättö ja se on helppo taluttaa takaa työntämällä kääntäen pyörää siihen suuntaan, jonne sen haluaa menevän. Jos jättö olisi negatiivinen, se olisi mahdoton ohjata pitämättä kiinni ohjaustangosta.
Paras tapa ohjauksen keventämiseen on ohjauskulman pystyntäminen. Entisaikaan kuorma-autoissakaan ei ollut ohjaustehostinta ja niitä ohjattiin pelkillä käsivoimilla pitkävälityksisellä suurella ratilla. Tämä oli mahdollista lähes pystyn ohjausakselin kulmien takia.
Sinulla on näissä piirroksissa ihan hyvä geometria. Älä muuta sitä.

Ylempää taittopyörää siirtäisin sentin pari edemmäs, mutta muuten juuri niin kuin pitääkin. 
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma