Re: Kierteellisen haarukan vaihtaminen kierteettömään?
Yllättävän vähän keula painuu kuski päällä. Kuvittelin että tässä olisi paino niin paljon edempänä kuin maastopyörässä että painaumakin olisi enempi
Jukka
Täältä löydät kaiken tiedon nojapyöristä, kinnereistä ja velomobiileista sekä nojapyöräilytapahtumista.
http://www.nojapyorafoorumi.fi/
Yllättävän vähän keula painuu kuski päällä. Kuvittelin että tässä olisi paino niin paljon edempänä kuin maastopyörässä että painaumakin olisi enempi
Jukka
jviirret kirjoitti:Yllättävän vähän keula painuu kuski päällä. Kuvittelin että tässä olisi paino niin paljon edempänä kuin maastopyörässä että painaumakin olisi enempi
Jalat painavat aika paljon siellä edessä. Arvaan, että painuma kasvaa ainakin sentillä, kun jalat nostetaan polkimille.
Jori
Kävin hakemassa säädettävän stemmin
Värkissä on juuri oikea mitoitus, vaan valitettavasti väärässä osassa:
Eli näiden kanssa pitäisi edetä:
Ajattelin lattaraudasta tehdä molemmin puolin palat joihin reijät ruuveille, vai keksiikö joku viisaampia ehdotuksia?
tavasti kirjoitti:Ajattelin lattaraudasta tehdä molemmin puolin palat joihin reijät ruuveille, vai keksiikö joku viisaampia ehdotuksia?
Ei tullut parempia ideoita, tein siis tämän.
Toimii paremmin kuin osasin toivoa. Jostain käsittämättömästä syystä poropeukalokin onnistui tuon tekemään ilman että on klappia isommin.
Tuo lyhentämätön haarukkaputkikin toimi sopivasti ohjaustangon alarajana. Huomaa ultramodernit vesijohtoputkesta leikotut spacerit.
Jatkot itse pyörästä threadissä 'Nazca Paseoon 26" eturengas?' http://nojapyorafoorumi.fi/viewtopic.php?f=3&t=1008
Taitaa se klappi tulla ajan kanssa, jos on tullakseen
Jukka
jviirret kirjoitti:Taitaa se klappi tulla ajan kanssa, jos on tullakseen
No rakenne on sellainen, että tulee varmasti ellei asialle tee jotain.
Eipä tuo ole pysyväksi tarkoitettu ratkaisu, kunhan nyt pääsee kokeilemaan.