Sivu 2/2
Re: Lipputangon kuljetus
Lähetetty: 20 Kesä 2010, 10:55
Kirjoittaja Jarcco
Edellämainittujen sääntöjen valossa kolmipyöräinen tavarapyörä tuntuu entistäkin kiinnostavammalta. Ei niinkään pystyssä poljettava vaan vaikka tämä Greenspeed GTU: http://www.greenspeed.com.au/newsletter4.htm# 5. New Greenspeed GTU

Mitenköhän muuten lainsäätäjä suhtautuu sivuvaunuun? Luulisi että menisi kolmipyöräisten luokkaan.
Re: Lipputangon kuljetus
Lähetetty: 20 Kesä 2010, 11:26
Kirjoittaja terppa
Pastori kirjoitti:
Suomennos: lainsäätäjä säätää monia asioita ilman parempaa tietoa mutu arvion ja keskimääräisyyden perusteella.
Enpä osaa sinua kovin isona rikollisena pitää vaikka 70 kg taakkaa pyörällä kuskaisit 
Laitetaan Fingerporilinkki ikävää torjumaan kun sattuu etäisesti liippaavan aihetta http://www.hs.fi/fingerpori/1135231648734
Re: Lipputangon kuljetus
Lähetetty: 20 Kesä 2010, 12:14
Kirjoittaja Pastori
Hehee. Hyvä oli.

Selvis tää paitahommakin samalla 
Re: Lipputangon kuljetus
Lähetetty: 20 Kesä 2010, 23:14
Kirjoittaja Joutilas
En ole lukenut tätä ketjua, mutta muuta googlatessani huomasin, että joku muukin oli pähkäillyt aihetta.
En tutustunut linkkinikään sisältöön, mutta jos jotain toista kiinnostaa, niin siitä vaan. 
http://pohdiskeleva.liftari.org/2010/06 ... kuljettaa/
Re: Lipputangon kuljetus
Lähetetty: 21 Kesä 2010, 08:34
Kirjoittaja tavasti
Pastori kirjoitti:Suomennos: lainsäätäjä säätää monia asioita ilman parempaa tietoa mutu arvion ja keskimääräisyyden perusteella.
Jos Suomalaiseen lakiin tulisi joku pykälä joka sallisi joillekkin pyörille suuremmat kuormat, niin tokihan täällä varmasti edellytettäisiin pakollinen tyyppihyväksyntä ja pakollinen vuosikatsastus.
Katsastuukseen mennessä ei kannattaisi sitten syödä hernekeittoa ettei jää leima päästöistä kiinni.