Sivu 2/2

Re: Lipputangon kuljetus

Lähetetty: 20 Kesä 2010, 10:55
Kirjoittaja Jarcco

Edellämainittujen sääntöjen valossa kolmipyöräinen tavarapyörä tuntuu entistäkin kiinnostavammalta. Ei niinkään pystyssä poljettava vaan vaikka tämä Greenspeed GTU: http://www.greenspeed.com.au/newsletter4.htm# 5. New Greenspeed GTU
Kuva
Mitenköhän muuten lainsäätäjä suhtautuu sivuvaunuun? Luulisi että menisi kolmipyöräisten luokkaan.


Re: Lipputangon kuljetus

Lähetetty: 20 Kesä 2010, 11:26
Kirjoittaja terppa
Pastori kirjoitti:

Suomennos: lainsäätäjä säätää monia asioita ilman parempaa tietoa mutu arvion ja keskimääräisyyden perusteella.

Enpä osaa sinua kovin isona rikollisena pitää vaikka 70 kg taakkaa pyörällä kuskaisit :)

Laitetaan Fingerporilinkki ikävää torjumaan kun sattuu etäisesti liippaavan aihetta http://www.hs.fi/fingerpori/1135231648734


Re: Lipputangon kuljetus

Lähetetty: 20 Kesä 2010, 12:14
Kirjoittaja Pastori

Hehee. Hyvä oli.
Kuva

Selvis tää paitahommakin samalla :)


Re: Lipputangon kuljetus

Lähetetty: 20 Kesä 2010, 23:14
Kirjoittaja Joutilas

En ole lukenut tätä ketjua, mutta muuta googlatessani huomasin, että joku muukin oli pähkäillyt aihetta.
En tutustunut linkkinikään sisältöön, mutta jos jotain toista kiinnostaa, niin siitä vaan. :)

http://pohdiskeleva.liftari.org/2010/06 ... kuljettaa/


Re: Lipputangon kuljetus

Lähetetty: 21 Kesä 2010, 08:34
Kirjoittaja tavasti
Pastori kirjoitti:

Suomennos: lainsäätäjä säätää monia asioita ilman parempaa tietoa mutu arvion ja keskimääräisyyden perusteella.

Jos Suomalaiseen lakiin tulisi joku pykälä joka sallisi joillekkin pyörille suuremmat kuormat, niin tokihan täällä varmasti edellytettäisiin pakollinen tyyppihyväksyntä ja pakollinen vuosikatsastus.
Katsastuukseen mennessä ei kannattaisi sitten syödä hernekeittoa ettei jää leima päästöistä kiinni.