JEF-40 kirjoitti: Ensinnäkin deltan koko, on huomattavasti pitempi, säilytysongelma.
Ei ole, deltassa eturengas kuljettajan etupuolella ja takarenkaat kuljettajan vieressä, tadpolessa eturenkaat kuljettajan vieressä ja takarengas takana. Merkittävää pituuseroa ei ole. Kääntösäteeltään delta huomattavasti pienempi kun eturengas mahtuu kääntymään vaikka poikittain. Delttaa on myös helpompi käsitellä varastoitaessa, ei tarvi ohjailla kun työntää, kantaa vain eturenkaasta ja näin perä edellä työntäminen on helppoa ja nopeaa.
JEF-40 kirjoitti: Toiseksi kinnerit on yleensä jousitettuja ja joustohaarukka on suht painava, ja kallis. Entä takajousitus? Ei taida olla kovin kevyt rakenne?
Jousitetut kinnerit ovat yleensä tadpoleja. Delta ei tarvi etujousitusta, rengas saa vaikka hypätä ilmaan eikä se silti kuljettajan ajomukavuutta häiritse, säästyneet kilot voi käyttää kun rakentaa taakse joustohaarukat. Ei tadpoleenkaan mikään kevyt ja helppo ole etujousitusta rakentaa ja lisäksi pitää olla myös takajousitus.
JEF-40 kirjoitti: On näitä kaiken maailman härveleitä, itsellä on yksi lähtökohta se, että sen kehtaa tuoda valoisaan aikaan ulos.
No mikään pakko ei ole ottaa minun 30eurolla muutamassa päivässä tehdystä korista mallia. Kaikki delta-malliset kinnerit ei ole rumia, eikä tadpolet kauniita. Rakentajan mielikuvituksesta, budjetista ja taidoista kiinni miltä lopputulos näyttää.
Ihmetyttää vain tämä kun asetetaan jotakin painotavoitteita ja esikuvaksi otetaan sitten joku jo lähtökohtaisestikkin raskas konstruktio 
Jukka