Carbon ride 2
Petri
Carbon ride 2
Petri
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
PW kirjoitti:Eipä tuohon tullutkaan muita kuvia ku tuo "Asphalttretboot" - Mitähän muuten tarkoittaa? Asfaltti...
Asfalttipolkuvene.
Tuo on tosiaan luova kaveri ja katselin joskus pitkän videon, kun kertoi kevytkinnerinsä rakentamisesta ja ominaisuuksista. Oikeastaan mielikuvani tuosta kaverista vähän maallistui, kun tässä ketjussa näkyi noita varhaisemman kauden tekeleitä tandemia ja taittopyöriä. Ei hän sentään niin nero ollut, kuin olin tähän saakka halunnut uskoa.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
Toinen näytös kakspyöräsen kinnerin kyytiin käymisestä.
Tartteeks sitä nero alussa olla jos kehittyy semmoseks ? mutt joo ei nuo kaikki niin fiksuja ratkasuja ole - kenellä on ?
Petri
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Asfalttipolkuveneen kyydissä.
Petri
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Huikean pieni kääntösäde.
Petri
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Loppukevennyksenä päivän viimeinen video otsikon aiheesta. Nerouden ja hulluuden häilyvä raja
Ihan kaikkia en kopioinut tänne mutt miusta herra ansaitsi oman ketjun foorumillemme.
Petri
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
https://youtu.be/38drdhH6LIY
Hieman muotoilua, deltakinneri nimellä Campingvelomobile.
Tästäkään pyörästä ei löydy kuin pari ajeluvideota, onko retkeilyyn tarkoitettu vai peräti yöpymiseen jää arvoitukseksi.
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
https://www.velomobilforum.de/forum/ind ... bil.63882/
Tuolla on enemmän juttua ja rakentelukuvia. Yöpymiseen ajateltu, sen takia sivuveto & tasainen lattia
Markus Heikkilä - Pyörät: Specbike Technics Comfort tadpole trike / DFXL kinneri / Tern Link D7i taittopyörä / vm -74 Peltirunko-Jopo
https://youtu.be/MlH9ARuPvDI
Campingvelomobilesta on tehty vesitiivis
En tuollakaan Suur-Saimaalle lähtis, ainakaan kovin kauas rannasta
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
https://youtu.be/HHLKyw_dyhQ
Poljettava sivuvetokajakki.
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
https://youtu.be/OuMDf9fx0yc
Itävallan kinnerivelho tuunannu deltojaan, kielestä en mitään ymmärrä mutta en vaan lakkaa ihailemasta hänen pyöriään
Aiheuttaa taas ihan pienen rakenteluhalun - hus, hus meneppä nyt siitä hus
Ymmärsin kuitenkin jotain kuunneltuani uudelleen (hyvin huonosti opiskellulla lyhyellä saksalla). Toinen 12kg ja toinen tais olla 25kg - jälkimmäinen kai sähköavusteinen.
muok. Niin ja toinen on kaksipaikkainen.
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Aloittelija. Teppo rakensi kerralla 50 kiloa painavamman!
Ylipaino on ylivoimaa!
PW kirjoitti:... en vaan lakkaa ihailemasta hänen pyöriään
![]()
Aiheuttaa taas ihan pienen rakenteluhalun - hus, hus meneppä nyt siitä hus...
Sama vika rahikaisella...
Omiin lähiajeluihin tuollainen delta-kinneri "riittäisi" hyvin, kunhan olisi isommat kiekot ja rotvallien tärskyt suodattava rakenne jne... Hupsista, heti tulikin kiloja lisää .
Pastori kirjoitti:Aloittelija. Teppo rakensi kerralla 50 kiloa painavamman!
Ylipaino on ylivoimaa!
Ei riitä 50 kg, jos 1CV:hen vertaat: sen massa akkuineen tällä hetkellä yli 92 kg... .
Ehkä pitäisi harkita kevyttä deltakinneriä nyt rakenteilla olevan (4Fat) jälkeen...
PW kirjoitti: ↑03 Huhti 2022, 13:38https://youtu.be/OuMDf9fx0yc
Itävallan kinnerivelho tuunannu deltojaan, kielestä en mitään ymmärrä mutta en vaan lakkaa ihailemasta hänen pyöriään![]()
Aiheuttaa taas ihan pienen rakenteluhalun - hus, hus meneppä nyt siitä hus
Ymmärsin kuitenkin jotain kuunneltuani uudelleen (hyvin huonosti opiskellulla lyhyellä saksalla). Toinen 12kg ja toinen tais olla 25kg - jälkimmäinen kai sähköavusteinen.
muok. Niin ja toinen on kaksipaikkainen.
Hämmentäviä painolukuja luetteli. Etualan yksikkö noin 12 kg ja takana kahden ajettava sähköavusteinen 25 kg. Tuntuvat todella pieniltä nuo lukemat. Olisi hienoa nähdä rakenteita hieman tarkemmin, sillä noin pieneksi painon saaminen vaatii todella hyvää osaamista monella alalla. Erityisesti kiinnostaa Harald Winklerin versio kampiakselista ja varsinkin sen poljinlaakeroinneista.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma