Juu Kendaakin saa tuossa koossa ja jos oikein moukan tuuri käy löytää jostain myös 19-507:n. En silti pidä näitä helpolla löydettävinä vaikka niitä onkin olemassa 
ki kirjoitti:mitä jos jopoon laittaa pienemmän pyörän
seuraava koko 20 tuumaako?
kun minä yritän nimenomaan saada polkemista kevyemmäksi vaihteilla
joposta tulee matalampi.
eikö nuorten ja lasten pyöriin tehdä kokoa 22? ilmeisesti ei
renkaiden löytämisen kanssa tulee sitten myös ongelmia?vaikka unohtaisi vaihteet.
luulen että pyöräliikeen myyjä tarkoitti juuri tuota ettei se mahdu paksuutensa takia 7 vaihteinen
mitkä on standardi kokoja ja helposti löydettävissä? 20 ja 24tuumaa?
miksi ei saisi vääntää terästä? metalli väsyy? yhdestä kerrasta tuskin kuitenkaan?
idea oli juuri systeemi jonka saisi heittämällä sisään, tyylliin kokoaa vaan
onko puolaaminen pyöräliikkeessä kallista?
22 tuumainen vaikuttaa olevan kuoleva koko. Uusissa pyörissä sitä ei tapaa. Vielä siihen löytää kuitenkin kohtuudella perusrenkaita. On ollut aikanaan sen verran yleinen koko. Tulevaisuudessa renkaiden saanti vaikeutuu varmasti 
Kaikki rengaskoot on standardeja. Osa on vain paljon yleisempiä kuin toiset
Ylivoimaisesti paras koko renkaiden suhteen on 28 tuumainen 622. Siihen saa mitä tahansa rengasta ja yleensä vielä helpolla. 20 tuumainen 406 ja 26 tuumainen 559 on kanssa kokoja joihin saa laajalla rintamalla erilaisia renkaita joskin löytäminen ei ole lainkaan yhtä helppoa kuin 622:een(tilaustavaraa). 24 tuumaiseen 507 löytää noita 47-55mm leveitä helpolla. Muita huonosti. Loput koot on sitten enemmän tai vähemmän hankalia yleiskäyttöön.
Ponissa ainakin ottaa jo normaaleilla 22 tuumaisilla renkailla kammet maahan tiukasti kurvatessa. Laskemis varaa ei ole. Pitäisi mieluummin korottaa 
Tuolle teräsrungon taivuttelukiellolle en ole koskaan kuullut perusteluja. Johtuu varmaan siitä ettei järkevää perustetta löydy
Menisi pyörän teräsrungon valmistaminen aika hankalaksi, jos ei terästä voisi taivuttaa.
Usealla foorumilaisella on itse levitettyjä haarukoita ja nämä levitykset on millien sijaan useita senttejä. Ei mitään ongelmia.
Muutaman kympin maksaa pyöräliikkeessä navan puolaus vanteelle.