PW kirjoitti:en vieläkään koe olevani valmis pythonautti en osaa nauttia pytonilla ajamisesta.
Paljonko pythonikilsoja on sulla PW takana?
Itelläki harmittaa kun flevolla ajaminen ei ole kivaa, vaikka se 2000km jälkeen jo aika hyvin sujuukin.
PW kirjoitti:en vieläkään koe olevani valmis pythonautti en osaa nauttia pytonilla ajamisesta.
Paljonko pythonikilsoja on sulla PW takana?
Itelläki harmittaa kun flevolla ajaminen ei ole kivaa, vaikka se 2000km jälkeen jo aika hyvin sujuukin.
Vilijami kirjoitti:PW kirjoitti:en vieläkään koe olevani valmis pythonautti en osaa nauttia pytonilla ajamisesta.
Paljonko pythonikilsoja on sulla PW takana?
Itelläki harmittaa kun flevolla ajaminen ei ole kivaa, vaikka se 2000km jälkeen jo aika hyvin sujuukin.
Eipä niitä oo laskettu, usseempana vuonna harjotellu - eri pyörillä. Omalla sit viime kesänä muutaman kerran.
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
PW kirjoitti:Vilijami kirjoitti:PW kirjoitti:en vieläkään koe olevani valmis pythonautti en osaa nauttia pytonilla ajamisesta.
Paljonko pythonikilsoja on sulla PW takana?
Itelläki harmittaa kun flevolla ajaminen ei ole kivaa, vaikka se 2000km jälkeen jo aika hyvin sujuukin.Eipä niitä oo laskettu, usseempana vuonna harjotellu - eri pyörillä. Omalla sit viime kesänä muutaman kerran.
Onko se vaan niin, ettei kaikista tuu python/flevonautteja?
jori kirjoitti:Ei minusta noin voi sanoa. (Lähes) kaikki oppivat kävelemään. Jos kävely ei ota heti sujuakseen, voi syy olla epäsopivissa kengissä. Samoin voi olla, että jokin pyörä-kuski yhdistelmän yhteensopivuusvika haittaa oppimista. Tuosta pääsee eroon säätämällä joko kuskia tai pyörää, kumpi vain helpommin onnistuu.
Tämä nojapyöräily on niin uusi laji ja sen välineet vielä kovin kaukana optimaalisesta, joten suosittelen kehittämään pyörää paremmin useammalle ajajalle istuvaksi. Homman toimivuus voi olla joskus todella pienestä kiinni.
Vilijami kirjoitti:joten suosittelen kehittämään pyörää paremmin useammalle ajajalle istuvaksi. Homman toimivuus voi olla joskus todella pienestä kiinni.
Joo - mut se vaan paino lisääntyy kaikessa säätövarailussa.
Vilijami kirjoitti:PW kirjoitti:Vilijami kirjoitti:PW kirjoitti:en vieläkään koe olevani valmis pythonautti en osaa nauttia pytonilla ajamisesta.
Paljonko pythonikilsoja on sulla PW takana?
Itelläki harmittaa kun flevolla ajaminen ei ole kivaa, vaikka se 2000km jälkeen jo aika hyvin sujuukin.Eipä niitä oo laskettu, usseempana vuonna harjotellu - eri pyörillä. Omalla sit viime kesänä muutaman kerran.
Onko se vaan niin, ettei kaikista tuu python/flevonautteja?
jori kirjoitti:Ei minusta noin voi sanoa. (Lähes) kaikki oppivat kävelemään. Jos kävely ei ota heti sujuakseen, voi syy olla epäsopivissa kengissä. Samoin voi olla, että jokin pyörä-kuski yhdistelmän yhteensopivuusvika haittaa oppimista. Tuosta pääsee eroon säätämällä joko kuskia tai pyörää, kumpi vain helpommin onnistuu.
Tämä nojapyöräily on niin uusi laji ja sen välineet vielä kovin kaukana optimaalisesta, joten suosittelen kehittämään pyörää paremmin useammalle ajajalle istuvaksi. Homman toimivuus voi olla joskus todella pienestä kiinni.
Niin, jos Räyhäkkä asketaan pytonien lajiin ni kilsoja on paljon enemmän ja Helsingin keskustassakin olen sillä ajanut. Se vaan ett tartten ohjaustangon. Joskus aattelin ett pienikiekkonen pyttoni voiskin toimii taittopyöränä.
Ehkä se on niin ett oon lähteny väärästä päästä opettelemaan MBB-pyöräilyä.
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Vilijami kirjoitti:PW kirjoitti:Vilijami kirjoitti:PW kirjoitti:en vieläkään koe olevani valmis pythonautti en osaa nauttia pytonilla ajamisesta.
Paljonko pythonikilsoja on sulla PW takana?
Itelläki harmittaa kun flevolla ajaminen ei ole kivaa, vaikka se 2000km jälkeen jo aika hyvin sujuukin.Eipä niitä oo laskettu, usseempana vuonna harjotellu - eri pyörillä. Omalla sit viime kesänä muutaman kerran.
Onko se vaan niin, ettei kaikista tuu python/flevonautteja?
tämä sininen teksti on jorin kirjoittamaa.
Ei minusta noin voi sanoa. (Lähes) kaikki oppivat kävelemään. Jos kävely ei ota heti sujuakseen, voi syy olla epäsopivissa kengissä. Samoin voi olla, että jokin pyörä-kuski yhdistelmän yhteensopivuusvika haittaa oppimista. Tuosta pääsee eroon säätämällä joko kuskia tai pyörää, kumpi vain helpommin onnistuu.
Tämä nojapyöräily on niin uusi laji ja sen välineet vielä kovin kaukana optimaalisesta, joten suosittelen kehittämään pyörää paremmin useammalle ajajalle istuvaksi. Homman toimivuus voi olla joskus todella pienestä kiinni.
-----------------------------------
Onkohan mulla muisti mennyt vai kävikö jompikumpi uusista moderaattoreista korjaamassa mun viestiä Itse en muista kirjottaneeni kuin tuon eka kysymyslauseen?
Vilijami kirjoitti:Onkohan mulla muisti mennyt vai kävikö jompikumpi uusista moderaattoreista korjaamassa mun viestiä
Itse en muista kirjottaneeni kuin tuon eka kysymyslauseen?
En minä, vaikuttaa Jorin tekstiltä Tai sitten joku muu
Ite sotkin jotakin muuta ketjua Moderaattorilla kun on tuossa lainaa napin vieressä muokkaa nappi ja tuli epähuomiossa painettua sitä ja sitten tietenkin lähetin viestin ennen kuin tajusin että muokkasin jonkun muun viestiä enkä lainannut sitä osaksi omaa viestiäni
Jukka
Riman ali ja suoraa ohi maalin...
Joo, eikä ollut eka kerta, kun painan vierekkäin olevista napeista "muokkaa" ja "lainaa" napeista väärää, eli muokkaa nappia. Ilmeisesti muissa tapauksissa olen huomannut asian ajoissa. Tässä en näköjään huomannut. Anteeksi, korjasin viestin.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
Kukas tekee mulle sopivan saranan?
Mulla on työmatka pidentynyt tuonne lähes 50 km/päivä ja haluaisin ajaa osan matkasta paikallisjunalla, ainakin silloin, kun en ole Arcuksella liikkeellä.
Ostin Holman Sakarilta muistaakseni numeron 14 ja haluan tehdä siitä taittonojakin. Rakenne on todella yksinkertainen, tarvitaan vain sopiva sarana.
Eli katkaistaan runko sopivasti tuosta penkin ja ohjauksen välistä aivan suoraan, siis 90°ja hitsataan /pultataan uusi sarana kiinni.
Tuohon kun vielä laitetaan taitettava ohjaustanko, niin eipähän konnarit paikallisjunassa pääse ryppyilemään
Vie vähemmän tilaa kuin lastenvaunut.
http://www.aliexpress.com/store/product ... 7.5.AvJjDF
PS SH14 roikkuu autotallin katossa, siitä tuo erikoinen näkymä pinnojen läpi. En jaksanut siivota kuvaa tuon tarkemmin.
Terveisin Artsi
Arto Joutsimäki
050-4655 657
Jouta Quad (Arcus III)
Jos laittaisi saranan runkoputken alapuolelle ja hiukan vinoon jotta takapyörä kääntyisi etupyörän viereen, saisi pakkauksesta lyhyemmän. Nivel olisi helppo kevyesti lukita runkoputken yläpuolelta ja olisi kuitenkin tukeva.
Sakari
You were born an original.
Don´t die a copy!
John Mason
http://www.flickr.com/photos/saholm/ ja http://www.flickr.com/photos/15504224@N07/ SH26
Hyvä idea Sakarilta! Saranan ollessa alapuolella voi lyhyitä siirtymiä ajella lukitsematta. Edellyttäen että nivel tukeutuu muutenkin kuin saranatapilla kiertymän suuntaan.
Tossa Sakarin ehdotuksessa pitää ottaa penkki pois ja tuo alaspäin kääntäminen on kyllä hankalampaa kuin sivuttain kääntäminen. Pitää nostaa koko pyörää.
En lämmennyt tuolle idealle. Paketin koolla ei niin suurta merkitystä, parikymmentä senttiä sinne tänne. Tärkeintä on helppous.
Terveisin Artsi
Arto Joutsimäki
050-4655 657
Jouta Quad (Arcus III)
Vielä kun istuimen kiinnittää etureunastaan saranalla, sen saa kipattua nipun päälle.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
ajou kirjoitti:Pitää nostaa koko pyörää.
Ei kai? Takarengas jää maahan kun keulaa kallistetaan eteenpäin ja lopulta takarengas heilahtaa eturenkaan viereen.
Sensijaan jos runko taittuu poikittain niin pyörä pitää joko kaataa maahan tai nostaa toista rengasta rungon taittamiseksi.
Jukka
Riman ali ja suoraa ohi maalin...
jviirret kirjoitti:ajou kirjoitti:Pitää nostaa koko pyörää.
Ei kai? Takarengas jää maahan kun keulaa kallistetaan eteenpäin ja lopulta takarengas heilahtaa eturenkaan viereen.
Sensijaan jos runko taittuu poikittain niin pyörä pitää joko kaataa maahan tai nostaa toista rengasta rungon taittamiseksi.Jukka
Hyvä Jukka, juuri noin, ja istuimen saranointi eteen kääntyväksi on myös hyvä idea. Nojakin paketointi käy nopsaan, kun lukitukselle ei tule juuri rasituksia
Sakari
You were born an original.
Don´t die a copy!
John Mason
http://www.flickr.com/photos/saholm/ ja http://www.flickr.com/photos/15504224@N07/ SH26