PW kirjoitti:
Semmonen asetelma - jääkö poljinkeskiö liian alas, ilmanvastuksen kannalta?
Voisihan se varmaan hitusen ylempänäkin olla, mutta muuten käypäisen näköinen asennelma. 
Tuo kytkös ohjausnivelen alapäästä haarukan kylkeen pitää olla riittävän tukeva sivusuunnassa, joksi silti riittää n. 10 mm putket haarukan kyljistä kolmiomaisesti kaveten nivellattaan. Ehkä on tarpeen laittaa samanlainen ohut putki myös haarukan puoliskojen väliin niin, että siihen tulee kolmio. Jos siinä haarukassa on jo valmiina poikkiputki lokasuojan kiinnittämiseen, ei tuota poikkiputkea tietenkään tarvita.
Jos käytät haarukan ruotoputkea ohjauslaakerina, niin sitten suoraan ruotoputken alapäähän hitsaat pikkukolmion päät kiinni. Saahan nivelen purettua yläpäästä, jos stemmin ja satulaputken väliin tekee klemmariliitoksen Pastorin MBB Kosto-tyyppisesti.
Tässä tuoksahtaa ratkaisu, joka tulee vielä mullistamaan MBB-omavalmisteiden etuosien rakenteet. 
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma