Magneetit kuulostaa hyvältä. Kun jalat on sisässä pieni sik-sak liike ohjauksella ja luukut heilahtavat niin että nappaavat kiinni magneetteihin.
Jukka
Magneetit kuulostaa hyvältä. Kun jalat on sisässä pieni sik-sak liike ohjauksella ja luukut heilahtavat niin että nappaavat kiinni magneetteihin.
Jukka
Riman ali ja suoraa ohi maalin...
Pykälän taas valmiimpi. Luukut clasun magneeteilla kiinni, jotenkuten. Täytyy tilata vahvempia. Oli aika virittämistä jottei repsota auki joku kulma, viritin sisään X-muodon, kulmasta kulmaan rautalankaa/ päälle hiilaria. Sillä sai väännettyä luukut kuperimmiksi/sopivimmiksi.
Tällä ajan ratareidessä viikon päästä,, ja varikolla nocom iskukunossa varalla.
Esim vanhoista tietokoneen kiintolevyistä saa vahvoja ja kevyitä neodymium magneetteja. Hyvii ja halpoja.
bebek.fi, löytyy useita eri kokoja.
Katto sopiva koko, voin tuoda ratareiteen tullessani.
- Henri -
Pyörinä omasta päästä muokatut Sascha -» Sascha Evo ->> Sascha eVo (sähkö), LSL ja PYSTY pyörä -» Nopsilla
Postittavat myös.
On eri asia, meneekö postista läpi. Voi häiritä heidän laitteita. En tiedä, ovatko vahvat magneetit toimituskiellossa.
kauniin aamun kunniaksi Testi Turun Velolla.
Sain pään ja polvien kuvut teipattua Cone4seen joten heti piti testata, ja iso hymiö toimii. Ei huurtunut lasi, polvet ja kypärä mahtuivat hyvin, nyt voin "vetää" poljinta paremmin, ilman polvikupuja voi pyöritellä mutta jotenkin tehoja ei saanut. Oli tosi hieno aurinkoinen keli, hiukan kasvihuoneolo tuli, kupua täytynee maalata tai teipata. Huomasin myös että ilmaa virtaa sisään liiankin paljon kaikista luukujen saumoista yms. pakkelointia edessä. onhan tässä viel viikko kisoihin.
Ajoin kymmenen kierrosta 47.2 kmh keskinopeudella ja syke juuri yli zombietason, 40 lyöntiä alle 1 tunnin pulssin. Nokialla nähdään totuus mihin tällä pystyy. Joudunko taas tyytymään maailman toiseksinopeimmanteron titeliin vai en....
Nojailija kirjoitti:Joudunko taas tyytymään maailman toiseksinopeimmanteron titeliin vai en....
Hieno pyörä! Pitää tehdä joskus toiviomatka tuonne Turun velodromille.
Tunnin kisassako se maailman nopein ratkaistaan? Sehän on melkoinen alimatka. Mutta menköön. Te ootte niin nuoriakin.
Pastori kirjoitti:. Te ootte niin nuoriakin.
Kiitos kohteliaisuudesta, olen kuiteski 60-lukulainen, yritän silti näin nuoruudensumussa ajaa täysillä
Pakkelihirviö käväisi taas velolla. Pinta on sileämpi ja ulkonäkö rujon puoleinen. Toimi pakkelointi, mitään oleellista en laittanut umpeen.
Mutta.... takapää hypytti pahasti noin 30kmh vauhdissa, hiukan parani kun vähensin takarenkaan painetta. Hypytti muuten vähemmän kun lisäs vauhtia. Olen vaihtanut taakse 23mm Onen, nyt menee 28mm takas, ja rihtaan kiekon vielä paremmin. Jostain tuo on tullut ja ainoa mikä on vaihdettu on takarengas.
Takapyörän nyppytäminen johtui renkaan ja vanteen huonosta yhteensopivuudesta, Onea ja gran Priitä ei niin millään saanu vanteelle niin etteikö olisi tullut pystyheittoa. Ei auttanut vääntely tai 9 bar paine. Mutta durano meni kerrasta hyvin, ja johan lakkas hypyttäminen. On se pienestä kii
Nojailija kirjoitti:Takapyörän nyppytäminen johtui renkaan ja vanteen huonosta yhteensopivuudesta, Onea ja gran Priitä ei niin millään saanu vanteelle niin etteikö olisi tullut pystyheittoa. Ei auttanut vääntely tai 9 bar paine. Mutta durano meni kerrasta hyvin, ja johan lakkas hypyttäminen. On se pienestä kii
Ohoh. Eiks sen Onen pitäisi ollaa kaikista helpoimmin vanteelle lupsahtava.
Lupsahtaako liian helposti, eli on siis löysä ko. vanteelle ja ei siksi keskity?
Jukka
Riman ali ja suoraa ohi maalin...
Kokeilitko renkaan asennusta saippuan kanssa?
Kivat kuplat päälle ja polvelle
Pastori kirjoitti:Nojailija kirjoitti:Takapyörän nyppytäminen johtui renkaan ja vanteen huonosta yhteensopivuudesta, Onea ja gran Priitä ei niin millään saanu vanteelle niin etteikö olisi tullut pystyheittoa. Ei auttanut vääntely tai 9 bar paine. Mutta durano meni kerrasta hyvin, ja johan lakkas hypyttäminen. On se pienestä kii
Ohoh. Eiks sen Onen pitäisi ollaa kaikista helpoimmin vanteelle lupsahtava.
Yritä mies muistaa ettei vanteelle asettuminen ole täysin renkaan syytä vaan vannekin voi olla syyllinen. Joillekin vanteille renkaat vaan asettuu paremmin kuin toisille.
- Richard "Riku" Griffin
Savenmaa Alku (2010 - 2011) Azub Bufo (2011 - 2014) MetaPhrastic.28 (2012 ->) MetaPhat (2013 - 2017) Nopia (2017 - 2019) Specbike Extrim (2017 -> & 2019 ->)
Wacky kirjoitti:Pastori kirjoitti:Nojailija kirjoitti:Takapyörän nyppytäminen johtui renkaan ja vanteen huonosta yhteensopivuudesta, Onea ja gran Priitä ei niin millään saanu vanteelle niin etteikö olisi tullut pystyheittoa. Ei auttanut vääntely tai 9 bar paine. Mutta durano meni kerrasta hyvin, ja johan lakkas hypyttäminen. On se pienestä kii
Ohoh. Eiks sen Onen pitäisi ollaa kaikista helpoimmin vanteelle lupsahtava.
Yritä mies muistaa ettei vanteelle asettuminen ole täysin renkaan syytä vaan vannekin voi olla syyllinen. Joillekin vanteille renkaat vaan asettuu paremmin kuin toisille.
Tätä olin juuri kirjoittamassa, kun puhelin soi. Sillä aikaa kun puhuin puhelimessa on Wacky kirjoittant viestiini jo ingressin.
Olen huomannut, että vanteisiin viime vuosina ilmestyneet "kynnet" eivät ole samalla tavalla kaikissa vanteissa, mikä ilmiselvästi tekee niistä yhteesopimattomia joidenkin renkaiden kanssa. Tai siis, jos rengas sopii yhdelle kynsityypille, ei se sovi toiselle ja päinvastoin. Kynnen korkeus näyttäisi vaihtelevan, samoin kuin pyöristyksen muoto kynnen reunassa. Nämä aiheuttavat eri tavalla venyvillä reunanauhoilla erilaisen istuvuuden ja siis asettumisongelmia toisinaan.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma