Aika hyvin kävi Mango -kauppa: myynti-ilmoitus täällä 19.1. klo 20.40 ja ilmoitus myydystä Mangosta 20.1. klo 20.14. Eli myyntiin kului 23 h 34 m. Hyvin tekee Mangot kauppansa. Jooko?
Uskomatonta. Erityisesti kun ajattelee että parhaiden Alfonso lajikkeen mangojen sesonki alkaa vasta maaliskuussa! Nam. Ne ON hyviä. Kun saa tuoreena.
Onko mahdollista, että näin tämä takakenon entisen Mangon viime viikolla Tampereella?
2557.jpg (4.19 KiB) Katsottu 2169 kertaa
Oli ainakin tuo heijastinnauharivistö keulassa ja oranssi kuori. Kuski oli minulle tuntemattoman näköinen.
Tuli vastaan Kalevassa. Minä autolla matkassa.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
Onko mahdollista, että näin tämä takakenon entisen Mangon viime viikolla Tampereella?
Oli ainakin tuo heijastinnauharivistö keulassa ja oranssi kuori. Kuski oli minulle tuntemattoman näköinen.
Tuli vastaan Kalevassa. Minä autolla matkassa.
Onhan se mahollista, Arton tykönä saunaillassa Vantaalla Pacpltä kysyin Mangon kohtalosta ja silloin oli joku tulossa kattomaan.
Teidän pitäs joku sauna saada nyt auki, ett mafia sais saunottaa kunnolla uuden kinneristin - ettei ihan villiksi mene
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.