Sivu 2/2
Re: Kinnerin vaihteista
Lähetetty: 16 Maalis 2020, 09:02
Kirjoittaja jori
Toiset uskoo heti, kun jostain on valokuva. 
Miten arvelet tuon jalkajarrun pitävän, kun jarrjukampi on ilmassa kiinni. Voiman voi toki kuljettaa akselia pitkin, mutta vaikka se olisi muutettu tilan vaatimaan maksimikokoon ja tehty 2000 MPa materiaalista, ei kyllä kestä normaalia käyttöä, saati jarruttamista takapyörällä.

Re: Kinnerin vaihteista
Lähetetty: 16 Maalis 2020, 09:08
Kirjoittaja jviirret
Kinnereissä onneksi on käsijarrut
Akselia pitkin toimivaksi se tuossa Forklesissä on tehty. Kustompsysles foorumin mukaan.
Re: Kinnerin vaihteista
Lähetetty: 16 Maalis 2020, 09:38
Kirjoittaja jori
jviirret kirjoitti:Kinnereissä onneksi on käsijarrut
Akselia pitkin toimivaksi se tuossa Forklesissä on tehty. Kustompsysles foorumin mukaan.
Varovasti saa ajella, kuten kuvastakin näkyy.

Re: Kinnerin vaihteista
Lähetetty: 16 Maalis 2020, 09:43
Kirjoittaja Vilijami
jori kirjoitti:
Miten arvelet tuon jalkajarrun pitävän, kun jarrjukampi on ilmassa kiinni. Voiman voi toki kuljettaa akselia pitkin, mutta vaikka se olisi muutettu tilan vaatimaan maksimikokoon ja tehty 2000 MPa materiaalista, ei kyllä kestä normaalia käyttöä, saati jarruttamista takapyörällä.
Tuo on niin takapainoinen, että pitoa on takarenkaalla lujasti. Jos akseli kestäiskin, niin tuo 32mm runkoputki ei kestä jarruttamista ja jos se sattuisi Ihmeen kaupalla kestämäänkin, niin joustoliike olisi niin suuri että ohjaus venkoilee mihin sattuu ja nurin mennään. Tuohan on vaan taideteos, millä 47 kiloinen taiteilija on kerran rullannut kuvaa varten.
Muoks. Jori ehti ensin.