Miten sijoitit peukalokaasun, 3 switch jemmanapin ja up/down napin? Jos ne laittaa sarvien päihin niin miten johdotus?
Cycle Analyst - ohjeita, kikkoja ja huomioita
Re: Cycle Analyst - ohjeita, kikkoja ja huomioita
Terveisin
Jukka Leinonen
HP Velotechnik Scorpion FS26, Grin All-Axle, Cycle Analyst V3, Hailong 52V/1008Wh, Grin V6 Baserunner_L10
- ajou
- Sisällöntuottaja
- Viestit: 1607
- Liittynyt: 26 Marras 2006, 20:24
- Paikkakunta: Espoo - Järvenperä
Re: Cycle Analyst - ohjeita, kikkoja ja huomioita
Toi peukalokaasun kiinntys on 3D-printattu. Sitä voi tossa paikassa käyttää sekä peukalolla, että kämmenen sisäsyrjällä.
Terveisin Artsi
Arto Joutsimäki
050-4655 657
Jouta Quad (Arcus III)
- ajou
- Sisällöntuottaja
- Viestit: 1607
- Liittynyt: 26 Marras 2006, 20:24
- Paikkakunta: Espoo - Järvenperä
Re: Cycle Analyst - ohjeita, kikkoja ja huomioita
Tuossa avausviestissäni kerroin testiajosta näin, laitan sen tähän uudestaan, ettei tartte kaivaa sieltä:
Ajoin ICE Sprint X Tourilla 36 km lenkin vaihtelevassa maastossa asfaltilla. Olen säätänyt moottorin lopettamaan vedon 26 km/h:ssa. Oli aivan huikeaa ajaa niin, että kiihdytin nopeasti voimakkaalla poljinvoimalla nopeuden tuon maksimin yli. Sen jälkeen saatoin ajaa pitkät pätkät 26-30km/h, jolloin sähköä ei kulunut juuri lainkaan. CA:sta näin, että kulutus myös silloin on 4W. Näin on myös alamäessä rullatessa. Tämä on kuitenkin moottorin ominaisuus, kontrolleri työntää sinne tuon 4W, jotta moottorin vastus ei jarruttaisi rullausta.
Kun kiihdytin nostaakseni nopeuden siihen maksimiin, niin tehot vaihtelivat 50 ja 350W:n välillä. Tuon 25-26 km/h ylläpitäminen vei tuollaiset 40-90W maaston muodoista riippuen. Ylämäissä sain runtattua tehot jopa 700W:n paikkeille, mutta silloin oli vauhtikin oli n. 25 km/h. Yleensä lukemat olivat 150-350W.
Terveisin Artsi
Arto Joutsimäki
050-4655 657
Jouta Quad (Arcus III)
Re: Cycle Analyst - ohjeita, kikkoja ja huomioita
Löytyykö keltään tällaisia liittimiä? Cycle Analyst käyttää näitä. Pitäisi tehdä yksi jatko, mutta teknologiakaupungista ei löydy näitä. Tarvisin yhden naaraan ja uroksen.
Terveisin
Jukka Leinonen
HP Velotechnik Scorpion FS26, Grin All-Axle, Cycle Analyst V3, Hailong 52V/1008Wh, Grin V6 Baserunner_L10
-
- Pistosuojattu sisällöntuottaja
- Viestit: 4908
- Liittynyt: 09 Touko 2010, 07:33
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: Cycle Analyst - ohjeita, kikkoja ja huomioita
Jos samanlaisia ei löydy , niin eikö voi vaihtaa erillaisiin ja vesitiiviisiin .
- ajou
- Sisällöntuottaja
- Viestit: 1607
- Liittynyt: 26 Marras 2006, 20:24
- Paikkakunta: Espoo - Järvenperä
Re: Cycle Analyst - ohjeita, kikkoja ja huomioita
Pistät piuhat vaan poikki ja juotat jatkot. Kutistesukilla saat siitä oikein siistin.
Terveisin Artsi
Arto Joutsimäki
050-4655 657
Jouta Quad (Arcus III)
Re: Cycle Analyst - ohjeita, kikkoja ja huomioita
Onkos kellään hallussa tehokarttojen tallennus (Analog Aux Input Setup)? Tuo nappi on ohjaussarvessa mutta en ole mitään vaikutusta saanut sillä aikaiseksi. Kokeillut olen kyllä erilaisia asetuksia, huonolla menestyksellä.
- Liitteet
-
- tehokarttanappi.jpg (27.5 KiB) Katsottu 3948 kertaa
Terveisin
Jukka Leinonen
HP Velotechnik Scorpion FS26, Grin All-Axle, Cycle Analyst V3, Hailong 52V/1008Wh, Grin V6 Baserunner_L10
- ajou
- Sisällöntuottaja
- Viestit: 1607
- Liittynyt: 26 Marras 2006, 20:24
- Paikkakunta: Espoo - Järvenperä
Re: Cycle Analyst - ohjeita, kikkoja ja huomioita
Ei ole mulla käytössä lainkaan.
Terveisin Artsi
Arto Joutsimäki
050-4655 657
Jouta Quad (Arcus III)
Re: Cycle Analyst - ohjeita, kikkoja ja huomioita
Onko kellään ERider-T9N vääntömomenttianturia käytössä CA:n kanssa?
Terveisin
Jukka Leinonen
HP Velotechnik Scorpion FS26, Grin All-Axle, Cycle Analyst V3, Hailong 52V/1008Wh, Grin V6 Baserunner_L10
- ajou
- Sisällöntuottaja
- Viestit: 1607
- Liittynyt: 26 Marras 2006, 20:24
- Paikkakunta: Espoo - Järvenperä
Re: Cycle Analyst - ohjeita, kikkoja ja huomioita
Mulla on.
Terveisin Artsi
Arto Joutsimäki
050-4655 657
Jouta Quad (Arcus III)
Re: Cycle Analyst - ohjeita, kikkoja ja huomioita
Toimiiko hyvin? Minulla ei toimi, antaa vaihtelevaa signaalia -10 +25, ajoittain toimikin mutta nukahti sitten parin kilsan jälkeen. Mikä CA-ohjelmistoversio sinulla?
Terveisin
Jukka Leinonen
HP Velotechnik Scorpion FS26, Grin All-Axle, Cycle Analyst V3, Hailong 52V/1008Wh, Grin V6 Baserunner_L10
- ajou
- Sisällöntuottaja
- Viestit: 1607
- Liittynyt: 26 Marras 2006, 20:24
- Paikkakunta: Espoo - Järvenperä
Re: Cycle Analyst - ohjeita, kikkoja ja huomioita
Mulla toimii oikein hyvin. Uusin CA-versio. Mites ne CA:n asetukset? Minkä olet valinnut sieltä laitteeksi? Tota nimenomaistahan sieltä ei löydy.
Terveisin Artsi
Arto Joutsimäki
050-4655 657
Jouta Quad (Arcus III)
Re: Cycle Analyst - ohjeita, kikkoja ja huomioita
Alkuperäinen ohjelmaversio oli 3.14, siinä ei tosiaan ole esivalintaa tuolle sensorille.
Vaihdoin sitten tuoreimman beta-version 3.15b3, siinä on tuo sensori.
Poljinavustus ei vain toimi kummassakaan versiossa oikein, ei oikeastaan ollenkaan vaikka mitä säätöjä kokeilee.
Ongelmia tuntuu olevan muillakin https://endless-sphere.com/forums/viewt ... lit=erider
Liekö sitten kysymys akkujännitteestä tai maadoituksesta?
- Liitteet
-
- CA_setup_31102021.jpg (65.32 KiB) Katsottu 3703 kertaa
Terveisin
Jukka Leinonen
HP Velotechnik Scorpion FS26, Grin All-Axle, Cycle Analyst V3, Hailong 52V/1008Wh, Grin V6 Baserunner_L10
Re: Cycle Analyst - ohjeita, kikkoja ja huomioita
Ongelmallinen tuntuu olevan tuo Eriderin vääntömomenttianturi. Ensimmäinen meni vaihtoon kun sen antama poljinsignaali oli vain n. -10 - 20 HWt. Uusi anturi antoi heti jopa yli 400HWt signaalin, mutta toiminta on aaltoilevaa, joskus CA antaa kunnon avustuksen, sitten taas hyytyy vaikka signaalia olisi. Joskus auttaa CA:n uudelleen käynnistys.
Terveisin
Jukka Leinonen
HP Velotechnik Scorpion FS26, Grin All-Axle, Cycle Analyst V3, Hailong 52V/1008Wh, Grin V6 Baserunner_L10
Re: Cycle Analyst - ohjeita, kikkoja ja huomioita
Jo kaksi ERider-T9N vääntömomenttianturia palautettu Grin technology. Toinen antoi vain n. 20-30 HW vääntösignaalia. Toinen toimi jotenkuten, joskus antoi yli 300HW, joskus 25-50 HW, toisinaan nukahti kokonaan, ei mitään logiikkaa toiminnassa.
Ajettu noin 1300 km testiajoa, vääntömomenttiantureilla ei yhtään lenkkiä (20-40km) ongelmitta.
Piti asentaa normaali poljinanturi, kunnes Grin selvittää syyn.
Terveisin
Jukka Leinonen
HP Velotechnik Scorpion FS26, Grin All-Axle, Cycle Analyst V3, Hailong 52V/1008Wh, Grin V6 Baserunner_L10