Höregrö kirjoitti:Laita kuvaa!
Yessir, varoitus, isoa sellaista. Ensimmäisessä kuvassa vaijerit vielä siistimättä.





Sain boxinkin kiinni, penkkiin ruuvasin kanta-prikka-o rengas-väli-o rengas-prikka-mutteri kokoonpanolla, väliin tungin vaahtomuovia. Ei tärissyt ajossa mutta vaatii kuitenkin tukemisen myös alhaalta. Jos siis aikoo lastata täyteen olutta. Ehdotuksia, pikalinkun väliin joku prikka-putkiviritys?
Ensimmäinen pitempi reissu eli 20km sekoilu ympäri Ilmajokea onnistu ihan jees, hiekkaa oli tiellä mutta keli sentään kuiva. Kerran tipahti ketjut kun tarttui lahje rattaisiin.. jälkiviisaana joku suoja siihen tai sitten vaan lahje sukanpunttiin. Rissalta pomppas myös kerran, onneksi ei mennyt rungon väliin.. huomasin vasta parin kilometrin jälkeen että mikäs ääni tuo nyt on
kunnei muuttunu paljoakaan raskaammaksi polkea.
Vaihdeskaala riitti yhdellä rattaallakin aivan loistavasti, isoin tuntui sellaiselta että riittää siihen 60km/h, pienintä taas ei tarvittu kertaakaan. joku 7-8km/h nouseminen saattas onnistua. Pitää vielä kattoa totunko tuohon pystympään asentoon, vai käännänkö suosiolla sohvan nokia-asentoon 
Oikeastaan yllätyin kun ei mitään hajonnut...? Edes jarrut ei lähtenyt lentämään testatessa vaikka niitä suurella epätoivolla ruuvattiin.
Jaa niin se paino, tarkkaa vaakaa ei ole mutta kalibroin puntarin jauhopaketeilla
n.10,3kg kisapaino, lootan ja valojen kanssa 11,5. Ihan sopiva.. Nyt tarviis sen nopeusmittarin, lujaa mentiin mutta kunnei tierä nopeutta niin on nojakistilla orpo olo.