Тест-тур веломобилей в 1986 году._0001.wmv
"Testaa nojapyörä kiertue 1986" historian havinaa
Samalta kanavalta toinen pätkä: Веломобили и веломобилисты 80 х Хроника Московского КЭБ 1988 г
Тест-тур веломобилей в 1986 году._0001.wmv
"Testaa nojapyörä kiertue 1986" historian havinaa
Samalta kanavalta toinen pätkä: Веломобили и веломобилисты 80 х Хроника Московского КЭБ 1988 г
Häh, eihän tadpolella pitänyt päästa lumessa mihinkään:
https://www.youtube.com/watch?v=JvVre4dv9JE
Tämä siis on Zox trike, jossa vähän tavallista pitempi runko ja enemmän painoa takana.
http://www.zoxbikes.com/zox-trike/
Jarcco kirjoitti:Häh, eihän tadpolella pitänyt päästa lumessa mihinkään:
https://www.youtube.com/watch?v=JvVre4dv9JE
Tämä siis on Zox trike, jossa vähän tavallista pitempi runko ja enemmän painoa takana.
http://www.zoxbikes.com/zox-trike/
"Nuolimalli" onkohan ne laittanu tuon vihdoin tuotantoon - protokuva ollu jokusen vuoden esillä?
Nyt kun epäsymmetrisyys on tulossa muotiin, ni saisko tuosta vielä paremman kaksraiteisena sivuvetotrikenä? Takakiekko viereen, akseli navan kohdalle ja toinen etukiekko vähän taaemmas
Niin, Zox:in sivuilla mukaan ainut trike josta on enää kuvia, muut hävinny (paitsi riksa).
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
Voi olla ett tää on ollu ennenkin mutt on niin hauska pyörä ettei haittaa.
Petri
Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.
PW kirjoitti:Jarcco kirjoitti:Häh, eihän tadpolella pitänyt päästa lumessa mihinkään:
https://www.youtube.com/watch?v=JvVre4dv9JE
Tämä siis on Zox trike, jossa vähän tavallista pitempi runko ja enemmän painoa takana.
http://www.zoxbikes.com/zox-trike/"Nuolimalli" onkohan ne laittanu tuon vihdoin tuotantoon - protokuva ollu jokusen vuoden esillä?
Nyt kun epäsymmetrisyys on tulossa muotiin, ni saisko tuosta vielä paremman kaksraiteisena sivuvetotrikenä? Takakiekko viereen, akseli navan kohdalle ja toinen etukiekko vähän taaemmas
Niin, Zox:in sivuilla mukaan ainut trike josta on enää kuvia, muut hävinny (paitsi riksa).
Olennaista on että vetopyörällä on tarpeeksi painoa. Zoxin mallissa on liki puolet painosta vetopyörällä, paljonkohan sivuvetoisessa olisi? Kaksiraiteisuus olisi toki plussaa lumessa. Pitäisi jonkun kokeilla
Näyttää olevan protoasteella vielä.
Jarcco kirjoitti:Häh, eihän tadpolella pitänyt päästa lumessa mihinkään:
https://www.youtube.com/watch?v=JvVre4dv9JE
Tämä siis on Zox trike, jossa vähän tavallista pitempi runko ja enemmän painoa takana.
Silti sutii käytännössä koko ajan. Hauskaa kun leikkii isolla sähkömoottorilla, mutta turhauttavaa jos pitäisi päästä lihasvoimilla määränpäähän kohtuullisella voimankäytöllä.
Jukka
Riman ali ja suoraa ohi maalin...
Jarcco kirjoitti:PW kirjoitti:Jarcco kirjoitti:Häh, eihän tadpolella pitänyt päästa lumessa mihinkään:
https://www.youtube.com/watch?v=JvVre4dv9JE
Tämä siis on Zox trike, jossa vähän tavallista pitempi runko ja enemmän painoa takana.
http://www.zoxbikes.com/zox-trike/"Nuolimalli" onkohan ne laittanu tuon vihdoin tuotantoon - protokuva ollu jokusen vuoden esillä?
Nyt kun epäsymmetrisyys on tulossa muotiin, ni saisko tuosta vielä paremman kaksraiteisena sivuvetotrikenä? Takakiekko viereen, akseli navan kohdalle ja toinen etukiekko vähän taaemmas
Niin, Zox:in sivuilla mukaan ainut trike josta on enää kuvia, muut hävinny (paitsi riksa).Olennaista on että vetopyörällä on tarpeeksi painoa. Zoxin mallissa on liki puolet painosta vetopyörällä, paljonkohan sivuvetoisessa olisi? Kaksiraiteisuus olisi toki plussaa lumessa. Pitäisi jonkun kokeilla
![]()
Näyttää olevan protoasteella vielä.
Kaksiraiteisen kolmipyörän proton punnitut pyöräkuormat:
Vasen takapyörä tyhjänä 8 kg kuormalla 69.1 kg
Oikea takapyörä tyhjänä 3,4 kg kuormalla 41,1 kg
Oikea etupyörä tyhjänä 6,7 kg kuormalla 21,1 kg
Yhteensä pyörä tyhjänä 18,1 kg kuormalla 121,3 kg
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
jori kirjoitti:Kaksiraiteisen kolmipyörän proton punnitut pyöräkuormat:
Vasen takapyörä tyhjänä 8 kg kuormalla 69.1 kg
Oikea takapyörä tyhjänä 3,4 kg kuormalla 41,1 kg
Oikea etupyörä tyhjänä 6,7 kg kuormalla 21,1 kg
Yhteensä pyörä tyhjänä 18,1 kg kuormalla 121,3 kg
Painot kuormalla ei täsmää, noista tulee yhteensä 131,3 kg.
Jarcco kirjoitti:jori kirjoitti:Kaksiraiteisen kolmipyörän proton punnitut pyöräkuormat:
Vasen takapyörä tyhjänä 8 kg kuormalla 69.1 kg
Oikea takapyörä tyhjänä 3,4 kg kuormalla 41,1 kg
Oikea etupyörä tyhjänä 6,7 kg kuormalla 21,1 kg
Yhteensä pyörä tyhjänä 18,1 kg kuormalla 121,3 kgPainot kuormalla ei täsmää, noista tulee yhteensä 131,3 kg.
Oho, mitenkäs noin. Minä mielestäni tuon jo korjasin. Ehkä se korjaus meni kaksi kertaa sinne toiseen ketjuun. Laitan sen tiedot tänne, niin korjaantuu tämäkin.
http://nojapyorafoorumi.fi/viewtopic.ph ... 91&#p65491
Vasen takapyörä tyhjänä 8 kg kuormalla 69.1 kg = 52%
Oikea takapyörä tyhjänä 3,4 kg kuormalla 41,1 kg= 31%
Oikea etupyörä tyhjänä 6,7 kg kuormalla 21,1 kg= 16%
Yhteensä pyörä tyhjänä 18,1 kg kuormalla 131,3 kg=100%
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
Jätkä vääntää lentävällä ketjupyöriä lowracereihinsa.
Kaikki näyttäis olevan "vähä sinne päin", rattaat taitaa kuiteski pelata.
Saaks tommosesta videosta kui helposti tänne liitettyy stillikuvia? Ei tarttis kaiken kansan käyr eriksee kattoo linkin takaa mist on kyse.
Eivaan osaa.
Härski kirjoitti:Saaks tommosesta videosta kui helposti tänne liitettyy stillikuvia? Ei tarttis kaiken kansan käyr eriksee kattoo linkin takaa mist on kyse.
Eivaan osaa.
Joku osaava saa varmaan helposti. Onneksi meille tumpeloille riittää kuvahaku videon nimellä
Jossain venäläisessä patentissa oli vastaava, mutta siinä pystyi säätämään noiden puoliskojen etäisyyttä.
Njoo toiny oli epäreiluu!
Mummielest toi ratas on jotakuinki 45 astetta edellä ja jätkä on MAKSImoinut polkemisen kuolleen kohdan tolla virityksellä.
Kiva olis koettaa ajaa tommosella rattaalla. Pitäsköhän itekki värkätä...
Muoks..eiku 90 astetta. enivei tää ny ei ollu pointti.
Mitä mä just näin ? Aika erikoinen ratas.
HP Velotechnik Scorpion 2009-, Optima Cheetah 2014-, Charge Cooker maxi 2 2016- ja VeloMotion Sequoia 2017.
Härski kirjoitti:Njoo toiny oli epäreiluu!
Mummielest toi ratas on jotakuinki 45 astetta edellä ja jätkä on MAKSImoinut polkemisen kuolleen kohdan tolla virityksellä.
Kiva olis koettaa ajaa tommosella rattaalla. Pitäsköhän itekki värkätä...
Muoks..eiku 90 astetta. enivei tää ny ei ollu pointti.
Jospa tuo on säädetty "kuopaisutekniikalla" polkemiseen. Kaverilla on polvet kipeänä ja yrittänyt siirtää polkemisvoimat lähinnä pakaroille.
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma