Sivu 11/28

Re: Tänään ajoin Scorpparilla

Lähetetty: 25 Maalis 2015, 21:02
Kirjoittaja vph

Ei hätä, ei haittaa! Kuvat riitti kertomaan idean ihan mainiosti ja romuista löytyi tuollainen vanha jarrumutkakin.

Nyt on jo omat aiemmat sätöstykset poistettu ja tuollainen "fine-art a la HPV" -tyylinen laitos paikoillaan. Ja vaihtajakin tuntuu edelleen toimivan 8) . Kiitos Premnas, kiitos Jori, kiitos kaikki muutkin neuvontaan osallistuneet, kiitos foorumin ylläpitäjille ja lopuksi kiitos kaikille foorumilaisille joiden ansiosta tämä internetin syrjäinen ja kummallinen kolkka pysyy eläväisenä. Ihanaa foorumi, ihanaa!

Huomenna scorppari saa taas kyytiä, sadekin uhkaa lakata.


Re: Tänään ajoin Scorpparilla

Lähetetty: 25 Maalis 2015, 21:03
Kirjoittaja jooseha

Reiälle saa oikean paikan vaihtajasta. Sitähän se vaijeri vetää :wink:


Re: Tänään ajoin Scorpparilla

Lähetetty: 25 Maalis 2015, 21:24
Kirjoittaja vph

Kuva on kamalan huano, mutta tämmönen siitä tuli. Helppoo kuin heinänteko, puomissa oli valmiina tulpatut reiät. Riitti kun ymmärsi miten niitä on tarkoitus käyttää :oops:

Kuva

Terveisin nimimerkki Säätäjän säätöjä.


Re: Tänään ajoin Scorpparilla

Lähetetty: 25 Maalis 2015, 21:35
Kirjoittaja Premnas

No hyvä jos auttoi :D . Joo, reiät on normaalisti tulpattuna. Mullakin on se toinen reikä kiinni tulpalla ollut koko ajan.


Re: Tänään ajoin Scorpparilla

Lähetetty: 25 Maalis 2015, 22:56
Kirjoittaja vph

2014 ei vielä ollut nojapyöräilyaikaa ja ajotkin loppui sairastumiseen elokuun lopussa, mutta pakko tämä on silti tänne laittaa,
kun
se
on
vaan
niin
hieno.

2014 yhteenveto, made by Strava:
http://2014story.strava.com/video/2250684?shared


Re: Tänään ajoin Scorpparilla

Lähetetty: 26 Maalis 2015, 07:18
Kirjoittaja samuel
Premnas kirjoitti:

No hyvä jos auttoi :D . Joo, reiät on normaalisti tulpattuna. Mullakin on se toinen reikä kiinni tulpalla ollut koko ajan.

Sitten täytyy pitää tulppa paikallaan ettei reikä irtoa. :D :D
(anteeksi huumorintajuni, fingerporia juuri hesarista tavailin )


Re: Tänään ajoin Scorpparilla

Lähetetty: 26 Maalis 2015, 20:02
Kirjoittaja Premnas

^ Hah, ei tartte pyytää :D . Sen siitä saa kun kirjoittaa mielenkiintoisessa (epä)järjestyksessä.


Re: Tänään ajoin Scorpparilla

Lähetetty: 28 Maalis 2015, 19:50
Kirjoittaja vph

Helmikuun 8. kirjoitin

vph kirjoitti:

Reilu satasen lenkki, 115 km, tänään ja samalla tuli uusi nopeusennätys trikellä, 70.9 kph. Aikaa paloi 8 tuntia, ajoaikaa tunti vähemmän.

Tuosta on nyt hieman reilu puolitoista kuukautta. Tänään tein aika tarkkaan saman rantalenkin St Raphaeliin ja takaisin. Sama pituuus, mutta nyt paluu hieman enemmän nousuja sisältäen (100 m pystysuoraa). Aika parani puolitoista tuntia :shock:. Nyt meni 5h31 ja syntyi myös uusi Scorpparin nopeusennätys 75.2 km/h. Sykkeet näyttää vetäneen korkealla pelkästä kauhusta :o Strava jälki: https://www.strava.com/activities/275328931

Päivän profiili

20150328Profile.png
20150328Profile.png (10.17 KiB) Katsottu 2006 kertaa

Ja vähän nörttistatistiikkaa

20150328.png

Huomenna ihan kevyttä palauttavaa, tänään meni ehkä hieman turhan kovan treenin puolelle.

Ai niin, oli mulla kuviakin:

Kuva

Kuva

Kuva


Re: Tänään ajoin Scorpparilla

Lähetetty: 28 Maalis 2015, 20:46
Kirjoittaja J-Drums

Alkaa näköjään "Bent legs" löytymään ja itsesuojeluvaisto katoamaan!! :D Loistavaa hommaa!!


Re: Tänään ajoin Scorpparilla

Lähetetty: 28 Maalis 2015, 21:57
Kirjoittaja vph

Joo-o, jalat ainakin on nyt tosi "bent". :lol:

Pyöritystekniikassa on kovasti treenaamista, ennenkuin se menee luihin ja ytimiin. Tänäänkin monesti meni aika kamalaksi väännöksi, kun yritin äärirajoilla mennä. Mutta eiköhän se siitä pikkuhiljaa.


Ihmeen nopeasti muuten alkoi kroppa jaksaa käydä myös isoilla kierroksilla, vaikka yli kuukausi tuli junnattua pääasiassa ihan matalaa PK:ta. Lieneekö hyvä vai huono merkki jostain?


Re: Tänään ajoin Scorpparilla

Lähetetty: 28 Maalis 2015, 22:18
Kirjoittaja J-Drums
vph kirjoitti:

Ihmeen nopeasti muuten alkoi kroppa jaksaa käydä myös isoilla kierroksilla, vaikka yli kuukausi tuli junnattua pääasiassa ihan matalaa PK:ta. Lieneekö hyvä vai huono merkki jostain?

Joo, eiköhän toi ole just hyvä resepti, että "peruskilsoja" pitää tulla aika runsaasti ja sitten välillä kropalle shokkihoitoa, kuten vedit tänään. Sillähän sitä saa kehitettyä, että voi vetää punaiselle ja palata siitä nopeasti taas cruising -tehoille. Näin mä ainakin haluaisin uskoa ja kattotaan mihin sillä päästään. :)

Tekisi jo mieli vähän treenaamaan, mutta lepuutetaan nyt jalkaa. Lisäksi täällä sataa räntää. :D


Re: Tänään ajoin Scorpparilla

Lähetetty: 29 Maalis 2015, 11:05
Kirjoittaja Premnas

Hyvinhän sulla pyyhkii triken kanssa! Totta oikeasti että se pk pohjalla on tärkeä. Joskus tarvii mennä mukavuusalueen ulkopuolelle ettei taso jumitu mutta aina ei voi vetää rääkkiä vaan pitääkin harrastaa niitä rauhallisia ajoja.

Oon hieman kateellinen noille sun ajomaisemille :P . Millasias lämpötiloja siellä nyt on?


Re: Tänään ajoin Scorpparilla

Lähetetty: 29 Maalis 2015, 18:24
Kirjoittaja vph

Nyt viikonloppuna oli mukavat lämpötilat. Eilisen ja tämänpäivän (vajaa 50 km) lenkkien keskilämpö Garminin mukaan 17 astetta.

Asiaa hiukan sivuten: nojapyöräily yllätti eilen vähän odottamattomasti. Aiempien pyöräilyvuosien aikana en koskaan ole tarvinnut mitään aurinkorasvoja pohkeisiin edes kesällä, kun eihän aurinko pystypyöräillessä jalan alaosiin juuri osu. Mutta nojaillessa kyllä! Mulla oli eilen 3/4 pituiset ajopökät ja nyt on pohkeet (sääret?) aika kunnolla kirvelevän punaiset. Tuossa triken päâllä kun polkee, niin sehän vastaa melkein aurinkotuolissa lojumista, nahka palaa. Auts!


Re: Tänään ajoin Scorpparilla

Lähetetty: 29 Maalis 2015, 18:45
Kirjoittaja PW

Imatral sataa räntää, ei pala nahka ;)


Re: Tänään ajoin Scorpparilla

Lähetetty: 29 Maalis 2015, 22:47
Kirjoittaja ajarmala
vph kirjoitti:

Nyt viikonloppuna oli mukavat lämpötilat. Eilisen ja tämänpäivän (vajaa 50 km) lenkkien keskilämpö Garminin mukaan 17 astetta.

Sehän on kuin Suomen kesälämpötila. KIva!
Ei kai sitten siellä kesällä tule ihan kauhean kuuma? Oikeastaan yli 25:n lämpötilan ei koskaan tarvitsisi nousta. Ja yöllä pitäisi laskea alle kymmeneen - muuten tulee liian kuuma.