janx kirjoitti:Tylsyydelläkin voisi mainostaa.
18 vuotta sitten kun toispuolihalvaannuin pääremontissa, piti saada edullinen ja luotettava automaattivaihteinen auto. Valinta kohdistui 6 vuotta vanhaan posticorollaan, jolla oli ajettu 200tkm. Hinta 2000€. Oli tosi luotettava ja hyvä auto, mutta aivan tuskaisen tylsä! Ainoa erikoisuus oli oikeanpuoleinen ohjaus. Muutaman vuoden kuntoutumisen jälkeen, kun pystyin jo vähän huoltamaan autoa, niin jopa tuli taas 770tkm ajettu vanha taksimersu pihaan 
Moniko täällä ajelee hupia, ihan vain ajamisen ilosta? Itse ajelen, koska tykkään kovasti ajamisesta. Eikä koske pelkkää autoa, vaan kaikilla mahdollisilla kulkuneuvoilla, mitä vain sattuu olemaan saatavilla. Pyörälläkin ajelen ihan huvikseen, en kuntoilumielessä, enkä mene mihinkään. Saan kicksejä itse ajelusta ja fiilistelen ajoneuvon teknistä toimintaa sekä pohdin mitä suunnittelija on miettinyt, mihin käyttöön ajoneuvo on pääasiallisesti tarkoitettu ja mikä on ollut ajankuva suunnitteluhetkellä.
Kaikkein mieleisin työpaikka missä olen ollut, oli talotehtaan/höyläämön trukkikuski Volvon pyöräkuormaajalla. Joka aamu viiden vuoden ajan oli tosi kiva lähteä töihin. Sitten halvaus pilasi homman...