mhelander kirjoitti:Oliko keli huonompi kuin viime vuonna, Terppakaan ei ylittänyt 400:n rajapyykkiä tällä kertaa
. Pitää vissiin Syötteen reissusta toivuttua kokeilla ajaa täkäläisillä lakeuksilla tyynellä kelillä 12h ihan omineen... kuitenkin kiinnostaa onko pitkän matkan kunto yhtään parantunut vuodessa kun jäi nämä karkelot väliin.
Ei se kelistä voi olla kiinni, senhän todistaa kaiman uskomaton tulos mutta mun mielestä raskaampi, eikä ollut mulle nappipäivä ja liput liehui loppuun saakka ja lämmin oli, ekat pari tuntia ihanteellista eli suht tyyntä ja pilvistä.
Pidin ekan tauon n. 200km kohdalla n. 5h 15 min. Mun tehot katosi todennäköisesti siihen kun en saanut syötyä ja juotua riittävästi ja kengät jouduin käydä vaihtamassa lennosta umpinaisiin kun jalkapohjia rupesi niin polttelemaan, noita sandaaleita pitää dremelillä vähän muokata... Odottelin josko 10h kohdalla olisi tyyntynyt niin olisi voinut yrittää jotain epätoivoista ja syödä vaikka väkisin, nyt tyydyin ajamaan turistina tasaista vauhtia loppuun ja vikalla tunnilla pidin vielä maitotauon ja kyselin tuloksia n. 10-15 min.
Tyytyväinen olen, mies oli paremmassa kunnossa viime vuonna pitkään suoritukseen mutta pyörän viritys onnistui, ens talvena jalostuu renkaat 2 cm sisäänpäin alareunasta ja ilmanotto edestä putkella kuskin syliin, ohjauksen klapit pois niin saa pyöräkulmiin tarkat säädöt jne. kaikkea pientä kivaa