Muualla myynnissä

Nojapyörien kauppapaikka.
kino

Re: Muualla myynnissä

Viesti Kirjoittaja kino »

http://www.feine-raeder-berlin.de/home/ ... ebote.html

Uudenkarhea HP Velotechnik Speedmachine. Kävin koeajamassa tätä ollessani Berliinissä ja olin jo lähellä tehdä kaupat, mutta en tohtinut ensimmäiseksi nojakiksi näin arvokasta hankkia. Vakuutettuna rahti suomeen maksaa 110€ alkuperäisessä tehtaan laatikossa, Johannes vastailee sähköposteihin hyvin englanniksi. Selvitin myös tehtaalta, että tehdastakuu ei ole voimassa kuluttajan ostaessa koeajopyörän.

TMS
Treenaileva sisällöntuottaja

Viesti Kirjoittaja TMS »

Olin aivan äimistynyt kun työkaveri sanoi että huuto.netissä on kinneri myynnissä. Ja olihan siellä tosiaan: http://www.huuto.net/kohteet/kolmipyora ... /309329347

Pari tarkentavaa kysymystä tein kun oli hieman epämääräinen ilmoitus, ilmeisesti kyseessä on kuitenkin Quest 668. Mutta että vuosi sitten saatu melkoisen arvokas pyörä pyörä ja 50 km ajettuna :shock: ?

Samalla kun tuon Questin etsin velomobiel.nl:n listoilta niin huomasin että taas oli uusi suomalaistilaus listalla, Pietarsaareen oli tilattu hiilikuituinen Strada. Ja Pieterille oli näköjään tässä kuussa toimitettu hänen tilaamansa kaksi Stradaa. Ja kun huomioidaan tälläkin foorumilla kuullut uutiset tilatusta Milanista ja jo toimitetusta Go-onesta niin kyllähän nuo tuntuu lisääntyvän, mikä on tietysti pelkästään hieno asia. :D

PW
KOM

Viesti Kirjoittaja PW »

TMS kirjoitti:

Olin aivan äimistynyt kun työkaveri sanoi että huuto.netissä on kinneri myynnissä. Ja olihan siellä tosiaan: http://www.huuto.net/kohteet/kolmipyora ... /309329347

Pari tarkentavaa kysymystä tein kun oli hieman epämääräinen ilmoitus, ilmeisesti kyseessä on kuitenkin Quest 668. Mutta että vuosi sitten saatu melkoisen arvokas pyörä pyörä ja 50 km ajettuna :shock: ?

Samalla kun tuon Questin etsin velomobiel.nl:n listoilta niin huomasin että taas oli uusi suomalaistilaus listalla, Pietarsaareen oli tilattu hiilikuituinen Strada. Ja Pieterille oli näköjään tässä kuussa toimitettu hänen tilaamansa kaksi Stradaa. Ja kun huomioidaan tälläkin foorumilla kuullut uutiset tilatusta Milanista ja jo toimitetusta Go-onesta niin kyllähän nuo tuntuu lisääntyvän, mikä on tietysti pelkästään hieno asia. :D

Miksihän myy, 50km ajon jälkeen ? :shock:

Petri

Petri

Nojapyöräfoorumi toimii hyvin, aina saa vastauksen vaikkei kysyiskään mitään.

ajou
Sisällöntuottaja

Viesti Kirjoittaja ajou »

Upea ranskalainen Velocar replica - hinta on ainakin toistaiseksi kohdillaan, tai siis sikahalvalla menee. Vain nouto Saksasta, mutta tähän hintaan kannattaa jo harkita ;-)
http://www.ebay.de/itm/VELOCAR-MICROCAR ... 2c80bdef1b

Terveisin Artsi
Arto Joutsimäki
050-4655 657
Jouta Quad (Arcus III)

Nojanalle
Pistosuojattu sisällöntuottaja

Viesti Kirjoittaja Nojanalle »

Höregrö
Sisällöntuottajakokelas

Viesti Kirjoittaja Höregrö »

PANARACER 32-406 renkaita 35 €/kpl Turussa:
http://kevytpyora.fi/varusteet-ja-varaosat

jviirret

Viesti Kirjoittaja jviirret »

Siinä olis kumeja loppuiäksi: https://www.huutokaupat.com/fi/v/73187

Jukka

Riman ali ja suoraa ohi maalin...

jviirret

jviirret

Nebulus
Sisällöntuottaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nebulus »

Kas, mun vanha pyörä. Nopea kapine, voin suositella :)

Alligt Kruiser - Actionbent Trike - Optima Baron - Rainbow Lyra - Flevobike - Zox lowracer - Nazca Paseo - Arcus velomobiili

Imi

Viesti Kirjoittaja Imi »

Giant revive (2012 -> 2022), Nojapyörä.tk CLWB (2013 -> 2015), Radius C4 (2014 -> 2022) TÄH1 flevo (2015 -> 2022)

Wacky

Viesti Kirjoittaja Wacky »

Nebulus kirjoitti:

Kas, mun vanha pyörä. Nopea kapine, voin suositella :)

Onko kellään tietoa miten lyhyelle tuo XS malli mahtaisi sopia? Optiman sivuilla ei mainita halistua sanaa tästä ilmeisesti menneisyydessä valmistetusta hieman lyhyemmällä kaulalla ja puomilla varustetusta versiosta.

- Richard "Riku" Griffin
Savenmaa Alku (2010 - 2011) Azub Bufo (2011 - 2014) MetaPhrastic.28 (2012 ->) MetaPhat (2013 - 2017) Nopia (2017 - 2019) Specbike Extrim (2017 -> & 2019 ->)

ajarmala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ajarmala »

Wacky kirjoitti:

Onko kellään tietoa miten lyhyelle tuo XS malli mahtaisi sopia?

Käy koeajamassa! Fillarihan on Espoossa.

--
T. Ari
Helkama Kulkuri 14 (1990), Performer Agenda (2009), Insera Reflex (2010), Milan SL (2012), Yosemite 20" Folding (2014), Rossano cyclocross (2018)

Nebulus
Sisällöntuottaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nebulus »

Wacky kirjoitti:

Onko kellään tietoa miten lyhyelle tuo XS malli mahtaisi sopia? Optiman sivuilla ei mainita halistua sanaa tästä ilmeisesti menneisyydessä valmistetusta hieman lyhyemmällä kaulalla ja puomilla varustetusta versiosta.

Mää oon 175 cm (inseam 75 cm) ja tuossa olisi etupuomia voinut siirtää enintään pari senttiä ulommaksi. Sanoisin, että fillari sopii n. 16x sentistä ylöspäin, jalan mitasta riippuen. Ohjainkannatin oli muistaakseni teleskooppinen, joten tangon saa kyllä säädettyä.

Alligt Kruiser - Actionbent Trike - Optima Baron - Rainbow Lyra - Flevobike - Zox lowracer - Nazca Paseo - Arcus velomobiili

Baskeri
Treenaileva sisällöntuottaja

Viesti Kirjoittaja Baskeri »

Nebulus kirjoitti:
Wacky kirjoitti:

Mää oon 175 cm (inseam 75 cm) ja tuossa olisi etupuomia voinut siirtää enintään pari senttiä ulommaksi. Sanoisin, että fillari sopii n. 16x sentistä ylöspäin, jalan mitasta riippuen. Ohjainkannatin oli muistaakseni teleskooppinen, joten tangon saa kyllä säädettyä.

Tuo kiinostais mutta taitaa roikkua niin rajoilla ettei uskalla.
Mikäs Nebuluksen xseam? Itse mittailin 108 ja azubissa n. sama näköjään.
Mittaisitko omas?
Inseamin otin istualtaan 77. Olen 177 pitkä.
Ajokengistäkin kiinni osuminen kuten olen tullut huomaamaan.
Tosi tarkkaa tuo ainakin itsellä, senttikin pieleen tuntuu jo ikävältä.

Jouni

Vastaa Viestiin