Re: Mango+ velomobiili
Tämän takia keulassa kannattaa olla samalla se ilmanottoaukko. Reikäporalla vaan 50 millinen reikä niin alkaa toimia
Täältä löydät kaiken tiedon nojapyöristä, kinnereistä ja velomobiileista sekä nojapyöräilytapahtumista.
http://www.nojapyorafoorumi.fi/
Tämän takia keulassa kannattaa olla samalla se ilmanottoaukko. Reikäporalla vaan 50 millinen reikä niin alkaa toimia
Voin sanoa että jos kelit ei muutu niin kuuma on vaikka keulassa oleva reikä olisi metrinen
Jukka
Ei tuolla sinnerhoodilla ole kauhean miellyttävä ajaa jalka aukot aukikaan. Jossain vaiheessa pitäisi vain päästä testamaan, että auttaako noi viritykset. Eli mä luulen, että pelkästään Nokiaa varten viritetään. Muuten pysyy sitten ennallaan... Tai voipi olla, jos noi rengaskatteet toimii niin niitä voisi sitten pitää paikoillaan.
Tänään oli sen verran viiletä (alle hellerajan) sateen jälkeen joten uskaltauduin kokeileen katteiden toimivuutta ja vaikutusta. Nyt siis pyörässä jalka-aukot ummessa, etupyörissä katteet ja sinnerhoodi pään päällä. Edessä 40mm marathon racerit ja takana joku kendan 35mm. Samaa n.30km testilenkkiä nyt ajellut kesän mittaa ehkä kymmenkunta kertaa. Keskinopeus vaihtelut on ollut 26-32km/h:ssa. Tänään sitten katteiden kanssa 35,3 km/h:ssa. Eli omahenkilökohtainen ennätys tuolle reitille... Tuohon sitten se Nokian 7-8km/h:ssa lisää niin päästään jo aika kyytiä tunnin ajossa.Vaikea kyllä uskoa, että toteutuu.
Pyörä edelleen "narisee" jostakin. Koittanut löytää syytä, mutta edelleen jäänyt mysteeriksi . Tänään ekalla polkaisulla keskiö paukahti ja koko lenkin ajan kuului säännöllinen pauke. Varmaa aika huvittavan kuuloista kanssa kulkijoille. Ei jaksanut kuitenkaan pysähtyä tutkimaan. Sopivasti taas ennen Nokiaa pientä ongelmaa...
Vähän lopahtanut mielenkiinto tätä projektia kohtaan. Haluaisiko joku jatkaa tästä?
eemeli kirjoitti:Vähän lopahtanut mielenkiinto tätä projektia kohtaan. Haluaisiko joku jatkaa tästä?
Onks tää myynti-ilmotus?
Missä tilassa Mango lepää?
PW kirjoitti:eemeli kirjoitti:Vähän lopahtanut mielenkiinto tätä projektia kohtaan. Haluaisiko joku jatkaa tästä?
Onks tää myynti-ilmotus?
Missä tilassa Mango lepää?
Liian vähälle ajolle jäänyt, joten voisin vaikka luopuakin. Pari kertaa ajanut nyt keväällä...
Samassa kunnossa kuin viime vuonna nokialla. Renkaat tosin vaihdettu pistosuojattuihin...
eemeli kirjoitti:Liian vähälle ajolle jäänyt, joten voisin vaikka luopuakin. Pari kertaa ajanut nyt keväällä...
Samassa kunnossa kuin viime vuonna nokialla. Renkaat tosin vaihdettu pistosuojattuihin...
Paljonko pyydät?
Tuli sellainen (arveluttava) ajatus mieleen, että jos ostaisinkin tuon itselle ja myisin omani eteenpäin.
Muistaakseni tuo sun Mango rullasi isolla takapyörällä hyvin. Vaan olikos se niin, että takakiekon kasvatus söi paljonkin penkin säätövaraa? Saako enää säädettyä 190 senttiselle?
tm kirjoitti:Paljonko pyydät?
Tää vois olla kiinnostava tieto noin muutenkin Teoriassa vois olla mahdollista, että Vääksyn seudulle voisi mahtua kolmaskin kinneri
entäs mitä tm pyytäisit omastasi?
terppa kirjoitti:tm kirjoitti:Paljonko pyydät?
Tää vois olla kiinnostava tieto noin muutenkin
Teoriassa vois olla mahdollista, että Vääksyn seudulle voisi mahtua kolmaskin kinneri
entäs mitä tm pyytäisit omastasi?
Ehkä joku 4 k€ ... riippuisi toki eemelin Mangon hinnasta. Isoin kysymysmerkki on tuonne kyytiin sopiminen.
Tavailen paraikaa tätä viestiketjua läpi, eli palauttelen mieleen mitä kaikkea eemeli on kinnerissään muuttanut.
terppa kirjoitti:tm kirjoitti:Paljonko pyydät?
Tää vois olla kiinnostava tieto noin muutenkin
Teoriassa vois olla mahdollista, että Vääksyn seudulle voisi mahtua kolmaskin kinneri
entäs mitä tm pyytäisit omastasi?
Ettei vaan lueta kohta uutista: "Vääksyssä kaksi kinnneriä kolaroi risteyksessä"
PW kirjoitti:
Ettei vaan lueta kohta uutista: "Vääksyssä kaksi kinnneriä kolaroi risteyksessä"
Tai sitten Suomen ensimmäinen kinnereiden ketjukolari
tm kirjoitti:eemeli kirjoitti:Vaan olikos se niin, että takakiekon kasvatus söi paljonkin penkin säätövaraa? Saako enää säädettyä 190 senttiselle?
Nyt penkin etureunan ja polkimen ero suurimmillaan on n.87cm. Molempia pystyy siirtämään jonninverran. Pitkät kammet kiinni. Keskiö on jonkinverran alkuperäistä alempana...
Kuinka haastava/hidas tuon takapyörän irroitus on nykyään?
Entä onko korin pohjassa vielä aukot takanavan kohdalla (takapyörän irrotusta varten?), kuten tämän viestiketjun aiemmissa kuvissa?
Eli pysyykö pikkutavarat kyydissä takapyörän luona, vai putoavatko tielle? Ihan vaan sillä kyselen, että tarviiko varautua kuituhommiin heti aluksi erilaisia suojia rakennellen?
eemeli kirjoitti:Nyt penkin etureunan ja polkimen ero suurimmillaan on n.87cm. Molempia pystyy siirtämään jonninverran. Pitkät kammet kiinni. Keskiö on jonkinverran alkuperäistä alempana...
Tarvii mittailla omaa kulkupeliä... kuinkas pitkä sinä olitkaan?