Pakko sanoa, että Vaakan avautumisesta en saanut mitään tolkkua - kännissäkö sä kirjoitat?
Vilijamille iso peukku! Hienoa mainosta nojapyöräilylle. Muista sanoa haastattelijalle, että ei ole pakko tehdä itse, kaupastakin saa loistavia kolmipyöriä kuntoutumiseen.
Muista sanoa haastattelijalle, että ei ole pakko tehdä itse, kaupastakin saa loistavia kolmipyöriä kuntoutumiseen.
Erittäin hyvä huomio!
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma
Ei kisa, mutta olen nähnyt ja ollut tekemässä toisesta urheilusta harvinaisuudesta kansan lajin ja medianäkyvyys auttaa paljon. Videota pukattu 7 v viikkokisasta mm tasolle meidän porukallamme. Hyvin huomaa Helsingin keskustassa tiedotustarpeen, kun oudoksuen katsotaan väärin päin menevää pyörää. Frisbeegolfissa on lentävä lause #growthesport.
Homma alkoi tosissaan edistyä, kun mediat soittelivat haastattelujen perään lajiliiton jihtajalle ja aktiiveille. Kaksinumeroisia prosenttilukuja pelaajamäärän kasvussa jotain kahdeksan vuotta peräkkäin. Suomessa on kuntia, joissa on enemmän fribaajia kuin minkään muun lajin harrastajia. Nummelassa taisi viisi vuotta jalkapallo jäädä taakse ekana kuntana.
Nojapyöräilijöistä paikalla oli ainakin allekirjoittanut, Juuva, Velogatti, Ilpo, Hopea, Risto (pystypyörällään) ja joku foorumin ulkopuolelta performer trikellä (savenmaa alku)
Yhteensä 188 osallistujaa
Hauska kuva, hymyilytti. Se on jännä kun kuvissa tuo Gatti näyttää niin pieneltä ja ahtaalta, mutta kun on puikoissa niin se tuntuu suurelta, ulkorajat ovat kaukana.
Asiallinen juttu Vilijamin luota myös. Kriittinen onnistui hyvin.
NikoK linkkaamalla Podridellä oli omakin ketjunsa, joten siirsin tähän projektiin liittyvät viestit oman ketjunsa jatkeeksi Polkuauto Ruotsista, Podride
Jori
On se kumma hyypiö tämä ihminen.
Kun kerran omaksuu tietyn käsityksen ja asenteen jostain asiasta, tulee aivan kuuroksi ja sokeaksi todisteille, jotka kumoaisivat nuo käsitykset, ja varsinkin unohtaa ne. - Sakari Holma