Kävin eilen Helsingissä matkapyöräilijöiden luentosarjan viimeistä osaa kuuntelemassa ja oli todella hyvä reissu, varsinkin jatkot jossa kerkesi vaihtaa ajatuksia ja vinkkejä muiden pyöräilijöiden kanssa ja nyt on Ruotsin varalle pari todella hyvän oloista suunnitelmaa tulevien kesien varalle.
Mango osoittautui myös kokolailla hyväksi vekottimeksi ydinkeskustan liikennevilinässä kun muita pyöräilijöitä oli vähän ja autoja paljon eli pyöräkaistoja/reittejä sai painella jonojen ohi. Kävin Greenpeacen Sinisessä kahvilassa ja kinnerin sai parkkiin oven eteen eikä maksanut mitään tarjosin sitä mainoskäyttöön ja katsotaan miten he suhtautuvat asiaan...
Velowagonin opastamaa maisemareittiä ajelin ja Kehä kolmosen takana olevan ikean takaa kun lähti ajamaan niin Kiasmalle mennessä piti pysähtyä kolme kertaa yksi pysähdys oli oma moka kun en tajunnut vaihtaa puolta oikeassa kohdassa... Eli toimii se kaupungissakin mutta jos olisi ollut paljon pyöräilijöitä niin ohittaminen on vaikeampaa. Seuraavaksi koitan Keravan takaa...
Pyörä otettu orsilta, ensilenkki suoritettu jesh. hyvä fiilis.
Re: Hyvän tuulen ketju
Lähetetty: 13 Maalis 2014, 17:58
Kirjoittaja Mahe
Jo pari viikkoa voinut ajella 6-8 kilsan kortteliralleja useemman kerran viikossa, uusi pyörä toimii ja alkaa tulla tutuksi
Re: Hyvän tuulen ketju
Lähetetty: 15 Maalis 2014, 12:44
Kirjoittaja terppa
Kinneröinti kun on niin kevyttä puuhaa, että siinä ei kuntotaso kehity samalla tavoin kun jossain muussa raskaammassa urheilulajissa niin mä olen kokeillut uutta lajia: Kinnerin työntö. Eli otetaan esim. 4 ja 8 -vuotiaat tenavat jotka toimii vuorotellen ohjaajana ja varsinainen kinneristi juoksee ja työntää kinneriä niin kauan kunnes kunto loppuu Klossikengät ei muutes ole parhaat juoksukengät