Re: Nojapyöräilyaiheiset videosi
Hyvin näyttää Rapto kulkevan
Täältä löydät kaiken tiedon nojapyöristä, kinnereistä ja velomobiileista sekä nojapyöräilytapahtumista.
http://www.nojapyorafoorumi.fi/
Hyvin näyttää Rapto kulkevan
Hehe, todiste siitä etten ole (vielä) ajanut säärikarvoja...
Aika vähis on ollu ohiajajat. Ja jos joku ajaa ohi niin meen senioriteetin mukanaan tuoman suojakilven taakse.
Kyllä noilla sykkeillä vielä pysty(isi) puhumaan (toki pirkka tuntuu vielä elimistössä). Jotenkin vaan kun oon ajamassa niin sitten keskityn vaan siihen. Ei tunnu oikein luontevalta höpistä siinä samassa...
Kova oli vauhti.
Millä ohjelmalla olet tuota gps dataa liittänyt videoon?
Saukki kirjoitti:Kova oli vauhti.
Millä ohjelmalla olet tuota gps dataa liittänyt videoon?
Joo, liukkaasti kulkee Raptobike nyt. Jos saan kisoihin mennessä kunnon samalle tasolle kuin viime vuonna niin pitäis olla mahdollista ajaa tunnin ajo yli 40km/h keskarilla.
VIRB Edit'llä. On Ilmainen ohjelma eikä vaadia Garminin tuotteita. Vaikka kyllähän mulla GPS data tulee Edge 800'sta ja kuva VIrb'ltä. Videolla näkyy muutama kohta jossa tehotieto pätkäisee vähäksi aikaa (ja kandessi - tulevat molemmat kammesta). En ole jaksanut vielä tutkia jos sille vois tehdä jotain.
Verenluovutuksen teit sitten oikeasta säärestäsi ensimmäisen kilometrin aikana.
Mikä siinä puomin päällä näkyvä teleskooppikeppi on?
Höh, pumppu tietenkin. Näytti vain tuosta kulmasta oudolta.
No on tosiaan kulkenut melkosta kyytiä tuo Rapto . Hui, ei todellakaan pysyisi perässä!
vuoltu kirjoitti:Jos saan kisoihin mennessä kunnon samalle tasolle kuin viime vuonna niin pitäis olla mahdollista ajaa tunnin ajo yli 40km/h keskarilla.
Mimmosta reeniä / ominaisuuksia vaatii, et saa fillarin lentämään tota vauhtia? Omasta mielestä itte kiusannu itteeni viimeset vuodet lähes sitä tahtia kun on saanut kropan sitä kestämään, mut ei mul kyl mitään jakoja tossa kyydissä olis. Hätäselti jos vartin pysyis kyydissä mukana nii ihme olis!
Eli täytyiskö sitä sykkeliä olla polkenu kakarasta asti 100 lasissa, vai onko enää mahdollista pistää kampoihin jos aloittaa säännöllisen reenaamisen myöhemmällä iällä(+30v). Varmaa vaatii paljon vauhtikestävyyspainotteista ohjelmaa alle, et pysyy hapot pois jaloista, vai onks tolla tasolla kyse jo lahjoista(geeneistä) ko. lajiin?..
Yhtään kateelisena en videota katellu..en en! =)
Huimaa kyytiä!
En olisi 1200 watin sähköavustuksellakaan pysynyt kyydissä mukana.
Härski kirjoitti:vuoltu kirjoitti:Jos saan kisoihin mennessä kunnon samalle tasolle kuin viime vuonna niin pitäis olla mahdollista ajaa tunnin ajo yli 40km/h keskarilla.
Mimmosta reeniä / ominaisuuksia vaatii, et saa fillarin lentämään tota vauhtia? Omasta mielestä itte kiusannu itteeni viimeset vuodet lähes sitä tahtia kun on saanut kropan sitä kestämään, mut ei mul kyl mitään jakoja tossa kyydissä olis. Hätäselti jos vartin pysyis kyydissä mukana nii ihme olis!
Eli täytyiskö sitä sykkeliä olla polkenu kakarasta asti 100 lasissa, vai onko enää mahdollista pistää kampoihin jos aloittaa säännöllisen reenaamisen myöhemmällä iällä(+30v). Varmaa vaatii paljon vauhtikestävyyspainotteista ohjelmaa alle, et pysyy hapot pois jaloista, vai onks tolla tasolla kyse jo lahjoista(geeneistä) ko. lajiin?..
Yhtään kateelisena en videota katellu..en en! =)
Eihän siull oo mittään hättää, Vuoltu on parikymmentä vuotta sinnuu vanhempi - hyvin kerkeet reenata
Härski kirjoitti:Mimmosta reeniä / ominaisuuksia vaatii, et saa fillarin lentämään tota vauhtia? Omasta mielestä itte kiusannu itteeni viimeset vuodet lähes sitä tahtia kun on saanut kropan sitä kestämään, mut ei mul kyl mitään jakoja tossa kyydissä olis. Hätäselti jos vartin pysyis kyydissä mukana nii ihme olis!
Eli täytyiskö sitä sykkeliä olla polkenu kakarasta asti 100 lasissa, vai onko enää mahdollista pistää kampoihin jos aloittaa säännöllisen reenaamisen myöhemmällä iällä(+30v). Varmaa vaatii paljon vauhtikestävyyspainotteista ohjelmaa alle, et pysyy hapot pois jaloista, vai onks tolla tasolla kyse jo lahjoista(geeneistä) ko. lajiin?..
Osa tarinasta varmaan on sitä että täällä EP'n lakeuksilla on helpompi pitää nopeuksia kuin mäkisessä maastossa. Varsinkin jos on iso ja raskas (192cm & 120kg ) - tasaisella painolla ei ole juuri merkitystä (paitsi kiihdytyksessä). Myös pyörissä on eroja - toisilla pääsee kovempaa kuin toisilla.
Mutta, pyöräilyn aloitin n. 5v sitten sitten kun alkoi tuntua että olis aika tehdä jotain kunnolle. Nuoruudessa tuli pelattua melko paljon lentopalloa & squashia. Nuoruuden keskiän väliin ei sitten mitään urheilua mahtunutkaan...
Ei mulla tuohon mitään viisastenkiveä taida olla. Paljon pyöräilyä unohtamatta että elimistö tarvitsee myös lepoa. Esim. Wacky ja mhelander ajavat tosi paljon ja se näkyy myös nopeudessa. Talvella olen tehnyt voimatreenejä punttisalilla ja jonkin verran pyörittänyt kampia vastuksella autotallissa. Lisäksi talviliikuntaan on kuulunut squash - ei tosin aivan säännöllisesti.
vuoltu kirjoitti:Osa tarinasta varmaan on sitä että täällä EP'n lakeuksilla on helpompi pitää nopeuksia kuin mäkisessä maastossa. Varsinkin jos on iso ja raskas (192cm & 120kg)
Kyllähän sinun kelpaa, kun olet noin roteva mieheksi! Isosta miehestä lähtee paljon tehoa, eikö vaan? Toista se on meillä hernekepeillä, kun painoa on vain 70 kg ja sen takia lihaksia ja tehoakin on paljon vähemmän. Juuri ja juuri saan jonkin hintsun 160 W kehitetyksi pitkällä ajalla... Eh?
irakas kirjoitti:Tyttäreni Maija videoi tänään SH26:n kaahailua Vaajakosken autiolla torilla! https://www.youtube.com/watch?v=8gub65G ... e=youtu.be
SH26:lla on uskomattoman kiva ajella!
Niin varmaan olisi tälläkin. Papparainen näyttää mallia:
https://www.youtube.com/watch?v=19wYCVGJBcM
Ei ole nojapyörä, mutta videoeditorilla saa näppärästi vauhtia kopio-jopoonkin, eikä edes hengästy:
Jukka
Aivan päällikkövideo!
jviirret kirjoitti:Ei ole nojapyörä, mutta videoeditorilla saa näppärästi vauhtia kopio-jopoonkin, eikä edes hengästy:
Netissä kaikki pyörät saa helposti kulkemaan sataa
.